Hop til indhold

Recommended Posts

Ja. Hun er sindssygt lækker! Og alt hvad i skriver er så rigtigt! Men jeg blev skuffet over hun brugte det velkendte træk med, at holde sine fingre på min pik imens jeg kneppede hende.  

Men ja, hun er vanvittig dejlig.. og så giver hun det dejligste blowjob uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thechosenone

Nogen der ved om hun kommer tilbage til Rødekro snart?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er stadig helt tilfredsstillet efter et besøg i går på 45 min. Hun er rykket tilbage i Lejligheden helt i centrum, folk der kender stedet ved hvad jeg snakker om, og det er lige et sted der matcher hende. Havde bestil 45 min med kys og deep - og hun leverede alt dette og så alt det ekstra... flirten, indlevelsen, berøringsvenligheden og den perfekte GFE oplevelse med et twist af PSE. Jeg skrev en stor B-skål i mit første review - det må være en god C-skål - de er fandme lækre og naturlige de bryster - man får selvfølgelig ikke det der opti-sili fuck look, men jeg tænder for vildt på hendes bryster, og de er dejlige faste og fyldige og jeg holdte og suttede af hjertens lyst. 
Hendes blowjob er et kapitel for sig - hun leger og kæler og flirter med ens pik - og fordi jeg havde betalt for deep, kunne jeg bede om det. Det er ikke throat fuck, men hun går deep og holder den, og det er bare for lækkert frækt og sexet. Der er både gag-lyde og tåre i øjnene. Hun er bare en ener. Får helt lyst til at se hende igen så hurtigt som muligt.

Dejlig sex, alle de stillinger jeg ønskede, af med kondom igen og meget mere kysselege, fik hende til at dele noget spyt på japansk facon, og også lidt lettere dominans men små lussinger holden om hilsen, og hun fornemmede min lyster og grænser rigtig fint. Det var på ingen måde voldsomt, bare pirrende flirtende frækt.
Nogle gange når købesex bare er godt, som her med Carla, tænker jeg på at det er utroligt hvad pege kan købe - fuck hun er lækker. Det eneste ‘dårlige’ omkring hende er at hun bare ikke har nogle gode billeder - de retfærdiggør hende overhovedet ikke. Det er nok super svært at fange hendes flirt og frodige lækre kvinde krop på billeder.

Jeg har tendens til at tro hende når hun siger hun elsker sex - Hun er i topform
 

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...