Hop til indhold
Domin

Mette udenfor Randers

Recommended Posts

Hej gutter

Jeg har været en tur lidt udenfor Randers for at møde Mette som er omtalt mange gange herinde. Og sikke en oplevelse :PHun kan virkelig få én op i det højere luftlag når hun sutter og slikker. Absolut en oplevelse jeg ikke ville være foruden :) varer nok en par dage før jeg kommer ned fra skyerne ;)

Pas godt på hende <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Domin skrev, den 4.8.2023 at 14:55:

Hej gutter

Jeg har været en tur lidt udenfor Randers for at møde Mette som er omtalt mange gange herinde. Og sikke en oplevelse :PHun kan virkelig få én op i det højere luftlag når hun sutter og slikker. Absolut en oplevelse jeg ikke ville være foruden :) varer nok en par dage før jeg kommer ned fra skyerne ;)

Pas godt på hende <3

Ved ikke hvorfor denne anmeldelse ligger under efterlysninger -

Men jeg kan fuldt tilslutte mig oplevelsen, tænker jeg har besøgt Mette 20 gange gennem det sidste års tid, og har fået kongebehandling alle gangene.

Jeg har lånt hende penge, har fået sut som afdrag, og hun mangler hun kun en omgang, og vil er kvit

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...