Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har udviklet en særlig svaghed for piger med en veludviklet clitoris.

Hvilke piger kender i til derude udover nedenstående?

Isa m.m. I Lyngby

Jessica fitness, Sharon, Larissa, Jessy Amber og Melisa

Ella kan være ombygget ifølge forum

Med fuld anbefaling herfra - gfe med Mistresskawa

Er der yderligere at tilføje?

Skrevet

Det hedder Greluda. Og ja, vi deler samme svaghed her ...

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Tak for præciseringen sexlife - lol

Lille_peter - Pigerne jeg hentyder til er her kun iblandt - men hvis du søger herinde kan du finde yderligere info.

Jeg efterlyser info om piger som ikke er beskrevet herinde. Såsom ovennævnte mistresskawa.

Glemte Fernanda Fitness i ovenstående.

Er der noge derude der kan spille yderligere ind?

Skrevet
Nordicvike skrev, den 4.8.2023 at 14:43:

Jessica fitness, Sharon, Larissa, Jessy Amber og Melisa

Jeg formoder det er Melisa den mørkhårede skønhed som bla. har arbejdet fra sydhavnen ikke? Hun er lækker med lækker clit. Men også blevet ret dyr.. Glæder mig til Jessy kommer igen, for hun er godt nok også veludrustet.  :biggrin: Jessica besøgte jeg for en lille måned siden, og den er bestemt også fin.

Jeg har et par gange prøvet at kontakte valentina https://annoncelight.dk/showad/346374 spurgte efter et billede så jeg kunne se hendes clit om den var vær at køre efter. Men hun oplyste bare at den var stor, så fravalgte hende. Har du haft kontakt til hende?

Glæder mig til at høre lidt om de andre.

Redigeret af frddblk
Tilføjet link

Skrevet
  • Author

Frddblk

Ja det er netop nævnte Melisa.

Jessy og Valentina har jeg ikke prøvet - Valentinas annonce på AL er mig noget mistænksom. Ingen reviews mig bekendt. 

Har ikke medtaget piger som i listen som formodes at være post transsexuelle.

For nogle piger kan denne “udstilling af køn” måske være grænseoverskridende, men bare rolig - det er ren tilbedelse.     

Skrevet
Nordicvike skrev, for 13 timer siden:

Frddblk

Ja det er netop nævnte Melisa.

Jessy og Valentina har jeg ikke prøvet - Valentinas annonce på AL er mig noget mistænksom. Ingen reviews mig bekendt. 

Har ikke medtaget piger som i listen som formodes at være post transsexuelle.

For nogle piger kan denne “udstilling af køn” måske være grænseoverskridende, men bare rolig - det er ren tilbedelse.     

Du kan roligt tage et besøg hos Jessy når hun kommer igen. Hun er dog ikke så mange dage på sjælland, da hun havde dårlig erfaring med myndighederne her.
Så jeg smuttede over broen og besøgte hende i Odense sidst hun var her. Hun er både feminin, muskuløs og har en fantastisk clit.
Valentina har jeg heller ikke kunnet finde noget info om desværre.  

Melissa var her lige før sommerferien. Men som sagt er 2000 kr. for en time uden tilkøb af mega og øko lige i overkanten for mig.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
frddblk skrev, den 16.8.2023 at 23:54:

Du kan roligt tage et besøg hos Jessy når hun kommer igen. Hun er dog ikke så mange dage på sjælland, da hun havde dårlig erfaring med myndighederne her.
Så jeg smuttede over broen og besøgte hende i Odense sidst hun var her. Hun er både feminin, muskuløs og har en fantastisk clit.
Valentina har jeg heller ikke kunnet finde noget info om desværre.  

Melissa var her lige før sommerferien. Men som sagt er 2000 kr. for en time uden tilkøb af mega og øko lige i overkanten for mig.

Ok hun ser godt nok fræk ud. Sørgeligt mht. Fernanda Fitness RIP. 

Er der ikke nogen af de aktuelle piger i landet som ikke er oplistet her? 

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.