Hop til indhold
Guest Tasman

Døgnåbent i Valby.

Recommended Posts

Guest Tasman

Jeg kunne ikke sove natten til i går og besluttede mig for at det ville være nemmere at sove efter en god gang massage så jeg slog op på eroguide for at se om ikke der var natåbne / døgnåbne steder hvor man rent faktisk kan få massage og ikke bare sex.
Det så ud til at det kunne lade sig gøre på Gammel Jernbanegade i Valby  http://www.thai-massage.dk  så jeg tog derud og for at gøre en lang historie kort får man faktisk gedigen massage derude også selv om vi er et godt stykke på den anden side af midnat. 
Pigen var på alder med mig cirka 45-50 år så vidt jeg kunne se og er sød og afslappet. Jeg fik ikke fat i navnet. Hun taler ikke specielt godt dansk men vi fik da smalltalket og grinet lidt allligevel. Hun startede med at give alle fingerleddene en omgang og arbejdede sig så nedefter. Bland andet gav hun mine lår og baller en god omgang mens hun stod på mig og pressede og æltede mine muskler med sine fødder og tæer. Det virkede virkelig godt, så der er ingen tvivl om at hun kan massere.
Da vi nærmede os afslutningen på den aftalte tid var det svært at sige nej til et hj, så det gjorde vi. Hun fulgte mig ud og jeg sov som en sten da jeg kom hjem så det virkede! Mission accomplished.
Jeg kan se der er en brusekabine derude så jeg går ud fra der er mulighed for bad før og efter men det kan man nok ringe og aftale nærmere om. Lokalet var i øvrigt rart og pænt og indgangen er nogenlunde diskret især om natten. 
Jeg er sikker på at jeg kunne finde på at komme tilbage især hvis det er om natten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tasman

Det er jo ikke den store suite på hotel d'angleterre men jeg synes der virkede pænt og rent. Jeg har bestemt set værre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der også forleden. 45 minutters massage med gummiblow og HJ. Glimrende, men hun beholdte alt tøjet på, og de 1000 kr. var i den pebrede ende, synes jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 7 timer siden:

Var der også forleden. 45 minutters massage med gummiblow og HJ. Glimrende, men hun beholdte alt tøjet på, og de 1000 kr. var i den pebrede ende, synes jeg. 

Man kan jo spørre om b2b så er de nød til at smide tøjet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...