Hop til indhold

Recommended Posts

SnowmanDK skrev, for 15 timer siden:

Hun eller personen virker troværdig og er nem at lave en aftale med til en fair pris.

Men personen ønsker forudbetaling via mobilpay og det er hele beløbet.

https://sugardaters.com/da/profile/1JRq-E79oG

Hendes snap er: sofienielsen71 så hvis i støder på den snap, skal i nok være på vagt! Hendes profil på SD er not slettet eller bliver udskiftet med en ny. Jeg nåede at anmelde hendes profil, inden hun blokeret mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 4.8.2023 at 13:35:

Hendes snap er: sofienielsen71 så hvis i støder på den snap, skal i nok være på vagt! Hendes profil på SD er not slettet eller bliver udskiftet med en ny. Jeg nåede at anmelde hendes profil, inden hun blokeret mig!

næ profilen er der stadig, de er fuldstændigt ligeglade med anmeldelser

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 1 time siden:

Har skrevet med hende den anden dag , og ingen snak om forudbetaling , endnu da ..

helt det samme her, hun er ok
snowmand du må have fuched det up og hun er blevet usikker på dig , eller også er det hendes måde at sige no th på

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 3 timer siden:

helt det samme her, hun er ok
snowmand du må have fuched det up og hun er blevet usikker på dig , eller også er det hendes måde at sige no th på

Hun kørte fra vestegenen og ind til mig i Valby og da hun var iflg. hende selv nede af gaden ville hun ha hele beløbet på mobilpay. Det kan godt være at hun måske er blevet snydt tidligere, men jeg betaler jo heller ikke for en øl, uden at ha få den! Men håber da at I kan møde hende og lad mig vide om hun holder aftalen hele vejen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 2 timer siden:

Hun kørte fra vestegenen og ind til mig i Valby og da hun var iflg. hende selv nede af gaden ville hun ha hele beløbet på mobilpay. Det kan godt være at hun måske er blevet snydt tidligere, men jeg betaler jo heller ikke for en øl, uden at ha få den! Men håber da at I kan møde hende og lad mig vide om hun holder aftalen hele vejen!

hun kom uden forudbetaling her , du må gjort noget underligt, du ved hvad det er
hun fik 2k og var ok med det hele og uden hvis jeg ville

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...