Hop til indhold

Martyne i Lov

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet
Legetimen skrev, for 23 timer siden:

Jeg vil også gerne vide noget..

Du kan bare trykke "Følg dette" oppe i Højre hjørne, så får du noget af vide når der er noget.......

Skrevet
Gløden skrev, for 8 timer siden:

Du kan bare trykke "Følg dette" oppe i Højre hjørne, så får du noget af vide når der er noget.......

Jeg kunne også lade være, og skabe mere opmærksomhed omkring opslaget ved at skrive i tråden. 

Skrevet
Gløden skrev, for 8 timer siden:

Ved at skrive "følger" og lignende, viser man OP at andre også har interesse i emnet. Det er ofte dejligt at vide. 
Der må være andre ting i livet der er vigtigere end kommentere at andre skriver "følger" :D

Skrevet

Altså, der er vel forskel på at skrive "jeg følger lige med her" eller at man også gerne vil vide noget. 

Til info om Lov, så er pigerne der ægte nok. Nogle mere phoshoppede end andre. Dem jeg har mødt har været polske. Man skal ikke være så sart hvis man vælger at køre derned, for det er helt ud til deres hovedgade og der står ofte nogen og hænger ud foran huset. Langt mere diskret når man besøger pigerne i Kyse. De flytter lidt mellem stederne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.