Hop til indhold

Jysk piksutter i Kbh

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter

kan desværre ikke sætte link ind men hun er på annonceligth

jysk piksutter ring når i er tæt på mig i Kbh….

har ringet mange gange men melder optaget hele tiden.. nogen er har været heldig og komme igennem til den frække kvinde

Skrevet

Hold dig lang væk må være den bedste anbefaling, hun huserer i Vejle området ganske ofte, med dårlige anmeldelser i hobetal. har selv prøvet at besøge hende, men gik igen. 

Skrevet

Jeg går ud fra at det er hende her @Pusserfar

https://annoncelight.dk/showad/348088

BLIV hjemme!  - tag hellere en Slots pilsner der har ligget hele dagen i solen,  den er bedre end at besøge hende! 

Jeg har tidligere besøgt hende og hun ligger på top et over dårlige oplevelser!

Hun er +60 år, vægten skal der nok lægges 20 kg til og hun har de længst hænge patter og totalt umotiveret,  når hun har pengene så gælder det bare om at få en ud af døren så hurtigt som muligt. 

Så spar jeres penge! 

Og hun har kun DÅRLIGE anmeldelser 

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=332711&search_and_or=or

Hun har før kun været i Vejle og Odense, men der er der nok ikke mange som der besøger hende, hun er derfor begyndte at turnere rundt i landet i håb om at advarslerne ikke er nået der til endnu! Så er det jo godt vi EG så der ikke er flere som der behøver at spille deres penge på hende :)

Redigeret af lille_peter

Skrevet
  • Author

Takker.. heldigt at jeg ikke kunne komme igennem til hende

Skrevet

Hold jer væk hun skriver Jyllands bedste pik slikker huk sutter ad helvede til. Nok derfor hun må tage til København for at få kunder det er spild af penge.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.