Hop til indhold

Horsens thai

Featured Replies

Skrevet

Har gået og overvejet at prøve thaimassage et stykke tid. I søndags kørte jeg så forbi Horsens. Amaliegade. Det var en nydelig kvinde der tog i mod. Som forventet var det ikke hende på billedet. Hun tilbød en time massage for 500. Men da det ikke var massage jeg gik efter. Aftalte vi en halv time fuld pakke til 600. Jeg havde kun 700. Dem beholdte hun..,.... Startede med en rigtig fin omgang massage. Dog uden body to body. Som hun ellers havde nævnt.jeg ville få for de sidste 100. Derefter godt blow. Med gummi. Og rundt i alle stillinger. Inden jeg kom på hendes mave. God tid sød kvinde. Selv om hun er lidt ældre end jeg normalt foretrækker. Tror dog det ender med et genbesøg en dag 

Skrevet
P20 skrev, for 3 timer siden:

Har gået og overvejet at prøve thaimassage et stykke tid. I søndags kørte jeg så forbi Horsens. Amaliegade. Det var en nydelig kvinde der tog i mod. Som forventet var det ikke hende på billedet. Hun tilbød en time massage for 500. Men da det ikke var massage jeg gik efter. Aftalte vi en halv time fuld pakke til 600. Jeg havde kun 700. Dem beholdte hun..,.... Startede med en rigtig fin omgang massage. Dog uden body to body. Som hun ellers havde nævnt.jeg ville få for de sidste 100. Derefter godt blow. Med gummi. Og rundt i alle stillinger. Inden jeg kom på hendes mave. God tid sød kvinde. Selv om hun er lidt ældre end jeg normalt foretrækker. Tror dog det ender med et genbesøg en dag 

Så skal du skynde dig. Hende der udlejer pigerne er sagt op på lejemålet og det er hvis nok allerede udlejet til noget helt andet.

Skrevet
  • Author

Ok. Så var det da godt at jeg nåede det. Kan ellers godt de steder hvor man kan komme direkte fra gaden. Uden man skal prøve at tyde adresse og om det er første sal eller... På en slags engelsk. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.