Hop til indhold
manden_1977

Gangbang med 19-årig pige

Recommended Posts

manden_1977 skrev, for 5 minutter siden:

Dette er ikke mit arrangement, men det lyder sjovt, selvom det er lidt dyrt.

Det er en ny konto og ser ud til at være hendes første 'ordentlige' gangbang, men er der nogen herinde, der kender til hende, måske fra SD eller Scor.dk?

https://annoncelight.dk/showad/380831

Og jo prisen er helt ude af proportioner. Hun finder nok ikke mange der kunne tænke sig at deltage til den pris, samtidig med hun stiller krav til mændene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt vi postede på samme tid! Måske kan administratorerne slå indlæggene sammen til ét?
Jeg tror, at nogle stadig vil være interesserede i den pris - mig selv inklusiv - alt efter hvilke tjenester der tilbydes mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr88 skrev, for 16 minutter siden:

Og jo prisen er helt ude af proportioner. Hun finder nok ikke mange der kunne tænke sig at deltage til den pris, samtidig med hun stiller krav til mændene.

Hun behøver også kun to ;) Godt hun stiller krav til mændene, det er en skidt idé at lægge ud med at overskride egne grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen synes jeg nu ikke er så voldsom igen.. Jeg kender piger der har arbejdet i branchen i flere år der tager 2500 for en time.. Her er der snak om en 19 årig smuk, slank pige der er stortset debuterende.. Tænker ikke det er helt vildt at ville have 2500 pr time.. En af Highclass pigerne der deltager herinde tager vist også en del mere end de gængse 2100 kr.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ung og flot krop 

Men 5000 kr. er også en sjat penge men 5 deltager så det jo en fed indkomst for 2 timer 

Men fedt hvis det lykkedes

pøj pøj med det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ca halvdelen af de GB der bliver annonceret bliver ikke til noget. Tror det også sker her, men fedt hvis det bliver til noget.

Nu kan 2 om en pige vel næppe klassificeres som en GB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Sofiebrunette" skriver på annoncen at hun er blevet bombarderet og holder lige en lille pause.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskmand22 skrev, for 39 minutter siden:

Ca halvdelen af de GB der bliver annonceret bliver ikke til noget. Tror det også sker her, men fedt hvis det bliver til noget.

Nu kan 2 om en pige vel næppe klassificeres som en GB.

Altså nu tænker jeg nok den unge dame skal få held med at samle 4-5 stykker 

Men typisk bliver de jo aflyst fordi mændene er useriøse og tro mig det tager altså nogle gb at få en god solid flok som holder ord 

Og tak til dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Gangbang er jeg klar over, der er mange der tilmelder sig som ikke dukker, jeg har selv både arrangeret og deltaget i GB, derfor mit indspark i forhold til statistik omkring emnet. Jeg tror endda at aflysnings procenten er højere en 50%.

At hun skriver at hun har fået mange henvendelser betyder ikke at der bliver til noget. I dag kræver det erfaring og en evne til at sortere useriøse fra pga. mængden af henvendelser for at det lykkedes, det var nemmere for 10 - 15 år siden, blot min mening og erfaring.

 

Redigeret af Jyskmand22

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende på billederne og der ikke er for mange krav til hvad man må og ikke må, synes jeg ikke det er en ublu pris, så kunne jeg da godt være interesseret, hvor mange andre kan finde der har den krop og alder der taler dansk til samme pris?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde gerne smidt de 5000 kr for denne 19 årige tøs. Også gerne mere for en fræk nat med hende. Fordi hun minder mig om min papdatter på samme alder,  sf. 

Redigeret af TomHansen44

Del dette indlæg


Link til indlæg
Freddy8830 skrev, den 4.8.2023 at 16:57:

OM så fissen var guldbelagt kan det aldrig være 5000 værd for 2 timer. En hel dag/aften måske men aldrig med tid på

 

Jeg har deltaget i mange gb - og tro mig, mange af alle dem der skriver her på eg - de kommer aldrig, så det med at slynge beløb ud de vil give, eller ikke vil give - giver jeg ikke så meget for

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes profil siger nu: image.png.bf8907c26d16c5bb4027ad60fae78555.png

Var der nogen fra hende med? Jeg sendte en sms for at sige, at jeg var interesseret, og hun sagde, at hun ville sende mig flere detaljer, når det var aftalt. Men jeg hørte ikke tilbage :(:(:(:(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
manden_1977 skrev, 1 time siden:

Hendes profil siger nu: image.png.bf8907c26d16c5bb4027ad60fae78555.png

Var der nogen fra hende med? Jeg sendte en sms for at sige, at jeg var interesseret, og hun sagde, at hun ville sende mig flere detaljer, når det var aftalt. Men jeg hørte ikke tilbage :(:(:(:(

 

Jeg gjorde præcis det samme, har heller ikke fået svar, men håber jeg kan få chancen hvis det igen bliver aktuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dfreak skrev, for 18 timer siden:

Jeg gjorde præcis det samme, har heller ikke fået svar, men håber jeg kan få chancen hvis det igen bliver aktuelt.

Samme her, hun skrev tilbage da jeg efter spurgte hvornår hun ville holde Gb hvor til hun skrev det var afholdt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...