Hop til indhold

Angelika igen igen og igen, lækkert og nærværende.

Featured Replies

Skrevet

Hej Gutter

Ja det er endda flere igen'er, for 5 gange har jeg været forbi denne skønne unge petit kvinde og alle gange har være en stor nydelse og succes.

Hun er altid smilende, sød humoristisk, god at tale med og samtidig og en lækker likke pikant frækkert, der nyder hvis man viser vejen og godt ved hvad man vil.

Respekterer man hende som menneske og ikke ser hende som en robot, så får man igen af samme skuffe, med nervær indlevelse mm.

Var man hende godt op med tungen, så bliver der også her givet igen...........

Hun er altid velduftende og velsoigneret, men jo hun er også et menneske så hun kan også være træt hvis man kommer på besøg sent, men stadig giver hun sin nærvær og indlevelse.

Hun er lille og petit, slank og en lækker ung kvinde, som også altid er iført lidt lækkert når man kommer. Hun ved hvad der skal til og er god til at gøre det.

Dejligt blowjob, ridetur så man skal koncentrere sig hvis det ikke skal slutte der, og så en superlækker doggy tur med udsyn til hende velformede lækre numse.

Ja jeg kan kun sige, der er lækkerier fra man kommer ind af døren til man går igen, vær sød ved hende og hun er 100% sikkert sød ved dig.

Kommunikationen vis sms er altid nem og ubesværet og lige til på engelsk og de samme når man ankommer, her altid krydret med godt humør og humor.

Som sagt har jeg indtil videre været der 5 gange og hvorfor skulle jeg andre steder, hun er super dejlig, og jeg kan kun anbefale at besøge hende, sæt tid af til 45-60 min det er godt givet ud :) tiden flyver af sted når man er der :) hun har alle mine 5 ud af 5 stjerne, på alle 5 besøg

Dejlige Angelika

Redigeret af HyggeKrig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.