Mr Hyde 11 Skrevet 2. August, 2023 Jeg er just kommet hjem efter et vidunderligt besøg hos Wendy som er i Haderslev i denne uge. Jeg har flere gange tidligere villet besøge hende når hun var på disse kanter, men har af forskellige grunde aldrig kunnet få det til at passe eller fået gjort noget ved det, på trods af flere rosende anmeldelser af hende herinde i dette Forum. Nu skulle det så være, og heldig vis for det. Kontakten gik Lynhurtig og ubesværet over sms, hun taler et glimrende engelsk, og der var ingen ventetid i døren da jeg ankom det aftalte tidspunkt. Wendy lukkede op med et smil og iført forretningstøjet. Det er bestemt hende på billederne, men i dette tilfælde uden makeup, hvilket hun dog sagtens kan bære. Hun er en meget køn og ikke mindst charmerende pige, på en rigtig sød og umiddelbar måde. Jeg følte mig således hurtigt afslappet og velkommen. Der var ingen uoverensstemmelser mellem hvad vi havde aftalt pr. Sms og hvad der skulle foregå, hvilket man kan komme ud for andre steder. Jeg havde bestilt 45 minutter med nogle ekstra ydelser i form af oral uden og golden shower, og hun leverede så absolut varen. Jeg fik et rigtig dejligt blæs, og 69’er (meget lækker fisse!) og ikke mindst et særdeles veludført GS! Herefter en hurtig afskyldning i bruseren for mit vedkommende og så ind på lagnerne igen. Jeg har tit overvejet hvorvidt betegnelsen “kærestesex” bare er en floskel, men i dette tilfælde vil jeg sige at det var en rigtig kærestesex-oplevelse og jeg måtte et par gange holde igen for ikke at komme for hurtigt. På intet tidspunkt havde jeg noget indtryk af tidspres og hendes indlevelse var helt i top. Efter akten sad vi og hyggesnakkede lidt, hvilket var en fornøjelse da Wendy bestemt ikke er ubegavet og som før nævnt taler et rigtig godt engelsk. Herefter klædte jeg mig på, kyssede farvel og smuttede i rigtigt godt humør og lettere småforelsket. Som konklusion kan jeg sige at Wendy nok er den sødeste lækreste og mest generøse glædespige jeg nogensinde har mødt og jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger. For mit vedkommende er gentagelseschancen 100 %. Hun er i det sønderjyske halvanden uge endnu og rejser derefter hjem på ferie, så det er med at skynde sig. https://annoncelight.dk/showad/275452 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Professor_S 34 Skrevet 2. August, 2023 Kan kun tilslutte mig. Wendy er fantastisk. Ærgre mig dog over, at jeg ikke vidste hun var tilbage i Danmark igen. Det må der laves om på snarest. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. M 2 Skrevet 7. August, 2023 Hun er bare en dejlig kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 18. September, 2023 glæder mig har bestilt en time med alt ekstra i aften... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 81 Skrevet 18. September, 2023 Kan desværre ikke helt samstemme. Mødte Wendy engang i Aalborg hvor hun var tydeligt uoplagt, uengageret og usoigneret med lange hår på benene.. Det blev både første og sidste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 19. September, 2023 mrjames skrev, for 21 timer siden: Kan desværre ikke helt samstemme. Mødte Wendy engang i Aalborg hvor hun var tydeligt uoplagt, uengageret og usoigneret med lange hår på benene.. Det blev både første og sidste gang. dette var absolut ikke mit indtryk for mit besøg igår... tværtimod.. du må ha ramt en dårlig dag.. Selv en GP kan have en dårlig dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 19. September, 2023 https://annoncelight.dk/showad/275452 kan kun understøtte de rosende ord om Wendy Besøgte hende i går aftes... fuld program 1 time med alle tillægsydelser . Detaljer behøver I ikke - men kan sige at Wendy er sød indlevende - gudesmuk (uden make up smukkere end på profilen) naturlig, beleven og snakker perfekt engelsk hun forstår at få en mand til at slappe af i hendes selvskab og hendes blowjob er så perfekt, man skal passe på ikke at komme for tidligt... hendes perfekte krop og fisse er så lækker og efter et fantastisk blowjob, blev det min tur til at slikke hende... og med lidt tålmodighed lykkes det at få hende til at komme... hun smagte skønt... herefter blev der kneppet i gennem - hun red mig og så samtidig se hendes ansigt og flotte bryster .. næsten mere end man kan holde til Vi afsluttede i missionæren hvor hun blev kneppet mens vi tungekyssede til jeg fyldte kondomet. oplevelsen 10/10 pigen 11/10 stedet 9/10 men pænt og rent - lidt kedeligt værelse men stort. kommer jeg igen... absolut når hun er i Horsens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 574 Skrevet 20. September, 2023 Wendy skiller vandene, enten er man vildt begejstret eller også er man skuffet og vred. Jeg besøgte hende for et par år siden i Esbjerg. Det gik helt galt. Jeg tror hun har ændret sig i positiv retning. Det var hun jo nok nødt til, hvis hun ville have en fremtid som GP. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole40 27 Skrevet 23. September, 2023 Jeg overvejer besøg iaften. Hun ser lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MandvedKBH 22 Skrevet 23. September, 2023 Besøgte pigen, var ikke voldsomt imponeret, hun var super sød, dejlig i starten (helt sikkert hende på billederne, muligvis kønnere IRL). Efter ca. 15 minutter var det tydeligt hun ikke rigtig gad mere, og gerne ville have det overstået. Resten af oplevelsen blev deraf. Jeg vil ikke betvivle, at andre kan have haft en bedre oplevelse med hende, men min var ikke særlig god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 81 Skrevet 24. September, 2023 biker skrev, den 19.9.2023 at 17:37: dette var absolut ikke mit indtryk for mit besøg igår... tværtimod.. du må ha ramt en dårlig dag.. Selv en GP kan have en dårlig dag. Jamen helt sikkert, men så skal man også være "jobbet" voksen nok til ikke at annoncere den dag, havde hun nu skrevet at hun ikke havde barberet ben eller whatever i hendes annonce, så var jeg nok sprunget over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 24. September, 2023 mrjames skrev, for 3 timer siden: Jamen helt sikkert, men så skal man også være "jobbet" voksen nok til ikke at annoncere den dag, havde hun nu skrevet at hun ikke havde barberet ben eller whatever i hendes annonce, så var jeg nok sprunget over. Synes du skal stoppe dit negative pis… du skriver i ring…. Prøv med ja hatten og se hvor mange der roser hende… så stop nu… det er da trættende du sabotere indlægget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 81 Skrevet 24. September, 2023 biker skrev, for 4 timer siden: Synes du skal stoppe dit negative pis… du skriver i ring…. Prøv med ja hatten og se hvor mange der roser hende… så stop nu… det er da trættende du sabotere indlægget. Makker, det er da dig der er fuldkommen slukket i bøtten. Jeg skriver at jeg har haft en dårlig oplevelse, og du farer op som en anden klaphat, ja enhver kan have en dårlig dag, men så er jeg også berettiget som kunde til at fortælle om den dårlige oplevelse. Desuden så kan man bare søge her på forum og finde både dårlige og gode anmeldelser, så jeg tror du skal komme ned fra din hest og tage noget mod forhøjet blodtryk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 24. September, 2023 mrjames skrev, for 28 minutter siden: Makker, det er da dig der er fuldkommen slukket i bøtten. Jeg skriver at jeg har haft en dårlig oplevelse, og du farer op som en anden klaphat, ja enhver kan have en dårlig dag, men så er jeg også berettiget som kunde til at fortælle om den dårlige oplevelse. Desuden så kan man bare søge her på forum og finde både dårlige og gode anmeldelser, så jeg tror du skal komme ned fra din hest og tage noget mod forhøjet blodtryk. Du gentager dig selv -. På trods af gentagelser bliver dit standpunkt hverken mere rigtigt eller Wendy dårligere… stop dig selv og find på noget nyt… det er det jeg klandrer dig for —- apropos klaphat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1144 Skrevet 24. September, 2023 @biker og @mrjames kan fortsætte deres diskussion på pm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 25. September, 2023 Bryan Mills skrev, for 16 timer siden: @biker og @mrjames kan fortsætte deres diskussion på pm. Super beslutning. Helt fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg