Hop til indhold

Anna Sabro ikke igen

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/368614

Kom frisk fra badet ud til Sabro med håbet om god massage dejlig b2b og HJ 30 minutter som jeg havde bestilt 

Måske hun havde givet mig en tid som senere ikke passede hende så godt men ja

Døren blev åbnet mens hun snakkede løs i tlf, blev vist ind i værelset mens hun snakkede videre alt i mens jeg gav penge og smed tøjet, det virkede til at være en vigtig samtale men ikke alvorlig da der blev grinet meget, det var nu ligemeget 

Pyt med alt det men nævner det for måske er forklaringen på hvad der skete senere 

7-8 mins massage, 1 min b2b massage blev bedt om at vende mig om og vi skulle til fræk afslutning men da vi skulle gå igang så valgte hun at tage telefonen som løbende havde bippet 6-7 gange og gik igang med en kommunikation der på tlf der tog 3-4 min mens jeg lå der

Nå hun lod telefonen være og fik mig gjort færdig og greb telefonen igen 

Når man har kørt en lang tur betaler 700 for massage og handjob så får man 8-9 mins massage af en pige der tydeligvis hellere vil skrive på hendes tlf så føler jeg mig lidt til grin bagefter hvorfor jeg ikke kommer ud til hende igen 

Fint at andre har besøgt hende hvor hun havde tid men det havde hun altså ikke der 

Skrevet

fuldstændig enig !!!

hun har en egentlig okay krop og pænt ydre 

men lad jer ikke narre brødre - bare vend om i døren hun er røvsyg at lege med !!!

har haft den fuldstændig samme oplevelse fatter ikke hun kan blive ved med at tjene penge 

for kan umuligt tror der er nogle der kommer igen hos hende 

BASTA !!!

Skrevet

100% samme oplevelse for mig da hun var i Randers 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.