Gangbang 650 Skrevet 2. August, 2023 Se lige her gutter og tøser Dette her gangbang kan man slet ikke sige nej til hvis man tænder på en frisk og liderlig tøs som ikk kan få nok Dette her gb foregår på Frederiksberg fra kl 12 til 14 og vi håber på god opbakning Tøsen er sidst i 30 erne og liderlig Hun er 172 cm 62 smukke kilo Dejlige bryster Hun tilbyder sex uden kondom men det selvfølgeligt tilladt at bruge kondom hvis man ønsker det Blow er uden kondom og hun sluger gerne Evt 2 pikke i fissen samtidigt Elsker at blive slikket og sutte en god pik PIGER GRATIS ADGANG Som noget nyt tilbyder vi at deltage på følgende måder 2 timer til 1500 kr 1 time til 1000 kr Hvordan du vil deltage SKAL oplyses ved tilmedling Der er mulighed for bad Der er øl/vand Så kom frisk gutter og tilmeld jer dette gangbang så i får en god oplevelse og tøsen får en masse sperm Maks 60 år Tilmedling på følgende mail [email protected] Og husk nu at undersøg om i kan den dag inden i tilmelder jer Vi ses 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 655 Skrevet 2. August, 2023 (edited) PIGER GRATIS ADGANG Plejer der at komme andre piger til den slags engagementer? Redigeret 2. August, 2023 af leo kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 650 Skrevet 2. August, 2023 leo kbh skrev, for 11 minutter siden: PIGER GRATIS ADGANG Plejer der at komme andre piger til den slags engagementer? Altså det hænder at der er et par hvor både mand og kone gerne vil hygge og af og til også enlige piger der gerne vil lidt med en anden tøs og samtidigt have lidt pik så ja det hænder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 944 Skrevet 5. August, 2023 Gangbang skrev, den 2.8.2023 at 15:15: Altså det hænder at der er et par hvor både mand og kone gerne vil hygge og af og til også enlige piger der gerne vil lidt med en anden tøs og samtidigt have lidt pik så ja det hænder Dejligt, at der er plads til det! Jeg kender en pige, som sikkert godt kunne lokkes med. Og for mig ville det være en bonus, hvis hun så fik en tur også. Men kan det ikke blive en udfordring for de andre herrer at skelne imellem den betalte pige og den frivillige, som har nogle andre grænser og personlige præferencer, som skal respekteres? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 650 Skrevet 5. August, 2023 Blueberry skrev, for 11 timer siden: Dejligt, at der er plads til det! Jeg kender en pige, som sikkert godt kunne lokkes med. Og for mig ville det være en bonus, hvis hun så fik en tur også. Men kan det ikke blive en udfordring for de andre herrer at skelne imellem den betalte pige og den frivillige, som har nogle andre grænser og personlige præferencer, som skal respekteres? Altså nu bliver alle regler gennemgået inden start så det tror jeg ikke er noget problem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 41 Skrevet 7. August, 2023 Øv har møde på det tidspunkt. Ville være lækkert at være med og også slikke hende når der er blevet spermet i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AV1 61 Skrevet 11. August, 2023 Blueberry skrev, den 5.8.2023 at 09:18: Dejligt, at der er plads til det! Jeg kender en pige, som sikkert godt kunne lokkes med. Og for mig ville det være en bonus, hvis hun så fik en tur også. Men kan det ikke blive en udfordring for de andre herrer at skelne imellem den betalte pige og den frivillige, som har nogle andre grænser og personlige præferencer, som skal respekteres? Jeg er lidt nysgerrighed; fik du lokket din veninde med? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 944 Skrevet 14. August, 2023 AV1 skrev, den 11.8.2023 at 07:37: Jeg er lidt nysgerrighed; fik du lokket din veninde med? nej tiden er ikke lige til det, men jeg tænkte også lidt mere generelt eller ved en senere lejlighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 331 Skrevet 14. August, 2023 Blueberry skrev, for 2 timer siden: nej tiden er ikke lige til det, men jeg tænkte også lidt mere generelt eller ved en senere lejlighed. Tak for svar. det vil være fedt og frækt hvis det lykkes engang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg