Hop til indhold

Anna tantra

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende tæt på Fields i sidste uge. Meget sød og imødekommen. Se dog bort fra de polerede modelbilleder ! Lidt godt i stand på mavsen og måsen. Ingen talje. Men selvfølgelig så store, tunge, ægte bryster :rolleyes: Jeg valgte hendes variant 2 med massage, b2b, blæs og sex. Ok, uden dog at være prangende. Men kan anbefales ;)

Skrevet
Sgt. Pebber skrev, for 19 timer siden:

Jeg besøgte hende tæt på Fields i sidste uge. Meget sød og imødekommen. Se dog bort fra de polerede modelbilleder ! Lidt godt i stand på mavsen og måsen. Ingen talje. Men selvfølgelig så store, tunge, ægte bryster :rolleyes: Jeg valgte hendes variant 2 med massage, b2b, blæs og sex. Ok, uden dog at være prangende. Men kan anbefales ;)

Tak. Kan du sige noget om hendes ansigt er så smukt som det ser ud, eller er det også poleret på billederne? Og hvordan sidder brysterne? Er de ægte? 

Skrevet

Hun er smuk ! Se billede 2 i den ternede kjole. Det tror jeg er taget for nylig i den lejlighed hun befinder sig i. Mht. bryster så skriver jeg jo netop store, tunge og ÆGTE :) Og sådan nogle "sidder" ikke (heldigvis) :P De "hænger" som store, tunge bryster nu gør ! Bemærk at jeg ikke skrev "lange" :D

Kom du bare afsted !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.