Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg lavet mig en profil

Har nu 2 gange besøgt boytoy i Holstebro. . . Usansynlig lækker pige, nærværende, masser af øjenkontakt.

Hun har givet mig blowjob begge gange, første gang slugte hun det hele, anden gang kom jeg ud over hendes kæmpe store faste bryster,

hun er til både blid og hård sex, hun er en pige der bliver våd i fugen når hun har fåetet par lussinger og hendes røv er blevet lidt rød. . .

Det er den til dato bedste oplevelse jeg har haft, hun vil bestemt blive besøgt hver gang økonomien tillader det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet med hende og hun vil godt uden gummi hvis man lægger en del oveni beløbet

Ja, så sparer man da at besøge hende  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Boytoy er desværre ikke "tilgængelig" mere :(

Jeg havde ellers gerne betalt hende en mindre formue for 1½ time :cool:

Har besøgt hende og hun er fandme HOT HOT HOT........ingen bagmand, men pisseliderlig.

En af gangene fik hun, hvad jeg vil kalde en "multi-serie-orgasme". Hun var 200% liderlig og bagefter var hun fuldstændig flad......wow.

Hvis hun igen vælger at blive aktiv, så er jeg der som katten efter musen..også om både 2, 5 eller 10 år

Redigeret af Torben Hansen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...