Lemvigdrengen 1 Skrevet 30. December, 2013 Så fik jeg lavet mig en profil Har nu 2 gange besøgt boytoy i Holstebro. . . Usansynlig lækker pige, nærværende, masser af øjenkontakt. Hun har givet mig blowjob begge gange, første gang slugte hun det hele, anden gang kom jeg ud over hendes kæmpe store faste bryster, hun er til både blid og hård sex, hun er en pige der bliver våd i fugen når hun har fåetet par lussinger og hendes røv er blevet lidt rød. . . Det er den til dato bedste oplevelse jeg har haft, hun vil bestemt blive besøgt hver gang økonomien tillader det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freddyx 9 Skrevet 30. December, 2013 Har du evt. et link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemvigdrengen 1 Skrevet 30. December, 2013 annoncelight.dk søg efter boytoy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Micha_el 4 Skrevet 31. December, 2013 Forgå det privat og har du evt et nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 31. December, 2013 Ja man kan selv bestemme hvilket link man vælger. Det er et par som udlejer sig. https://annoncelight.dk/annonce/90292/ungt-par-udlejes-pige-paa-18-med-store-bryster-og-mand-paa-22-godt-udrustet https://annoncelight.dk/annonce/90407/18-aarig-liderligt-dansk-studine-med-store-fraekke-bryster-soeger-ekstra-lommepenge-i-dag Nok det eneste par hvor man er sikker på der IKKE er en bagmand bagved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 1. Januar, 2014 Nå, kunne man måske forstille sig der var en formand involveret, da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 1. Januar, 2014 Lol den var go formand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knepper ALT! 37 Skrevet 27. Januar, 2014 Har skrevet med hende og hun vil godt uden gummi hvis man lægger en del oveni beløbet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 27. Januar, 2014 Har skrevet med hende og hun vil godt uden gummi hvis man lægger en del oveni beløbet Ja, så sparer man da at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 142 Skrevet 13. Februar, 2014 Hvad er prisen og har du et link til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Torben Hansen 3 Skrevet 8. November, 2014 (edited) Boytoy er desværre ikke "tilgængelig" mere Jeg havde ellers gerne betalt hende en mindre formue for 1½ time Har besøgt hende og hun er fandme HOT HOT HOT........ingen bagmand, men pisseliderlig. En af gangene fik hun, hvad jeg vil kalde en "multi-serie-orgasme". Hun var 200% liderlig og bagefter var hun fuldstændig flad......wow. Hvis hun igen vælger at blive aktiv, så er jeg der som katten efter musen..også om både 2, 5 eller 10 år Redigeret 8. November, 2014 af Torben Hansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg