Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende for et år siden så hun er ægte. Min oplevelse var ikke den bedste, hun havde ingen kondomer og det foregik i tilrøget værelse. 

Skrevet
hbo skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte hende for et år siden så hun er ægte. Min oplevelse var ikke den bedste, hun havde ingen kondomer og det foregik i tilrøget værelse. 

Ingen kondomer som i at hun gør det uden, hvis man ikke selv har nogen med???

Skrevet

Nej, hun forventede kunden havde med. Det har måske ændret sig, det er længe siden.

Skrevet
  • Author
hbo skrev, for 21 timer siden:

Tak. Kan du sige noget om hendes krop? er hun ung og sprød (siger hun er 23)? Spinkel? Og hvad med brysterne, er de store/ægte/flotte?

På forhånd tak. 

Skrevet

Det kan godt passe hun er 23 tror jeg, men jeg husker lettere buttet, små bryster.. Tro mig, hvis det er en lækker mørk pige kommer jeg igen, men her kommer jeg ikke igen. Du får langt bedre hos f.eks. Bella.

Skrevet

Det kan ikke passe jeg besøgte hende idag, hun har en veltrænet krop. Stor numse og store silikone bryster hun er meget sød. 
Jeg vender klart tilbage 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.