JJOH 259 Skrevet 1. August, 2023 Hej er der nogen som ved hvordan man får kontakt, og er der evt nogle som har besøgt hende? https://annoncelight.dk/showad/378457 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 1. August, 2023 JJOH skrev, for 41 minutter siden: Hej er der nogen som ved hvordan man får kontakt, og er der evt nogle som har besøgt hende? https://annoncelight.dk/showad/378457 Bliver sku svært når der ikke er tlf eller mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 1. August, 2023 Citat TAR IKK HEMLIGT NR TRÆT AF FOLK DER UDEBLIVER.. Men det gør alle vel, når der ikke er kontakt.... Tænker du må i gang med eftersøgning på tlfnr, fotos, tidligere annoncer via google, profilnavn, buzz ord eller blot vente, til trunten opdager, at ingen kommer og måske ser, at hendes annonces kontaktmuligheder er lige så tynde som en saltstang på slankekur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 1. August, 2023 Bull1958 skrev, for 4 minutter siden: Bliver sku svært når der ikke er tlf eller mail Hun har nok hemmeligt nummer 555 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 931 Skrevet 1. August, 2023 Der er nummer i annoncen nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 70 Skrevet 1. August, 2023 Der er da nr at ringe på nu ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 1. August, 2023 SiaUngQ skrev, for 51 minutter siden: nu Spermklar skrev, for 3 minutter siden: nu Frøkenen læser måske med herinde eller nogle har "anmeldt" annoncen eller hun har selv genchecket sin vip profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest85 18 Skrevet 26. August, 2023 Er der nogen der har besøgt hende? Ca hvor i Vamdrup er hun at finde, er det diskret? Og hvordan er hun at være sammen med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Geus whoo 0 Skrevet 14. September, 2023 Guest85 skrev, den 26.8.2023 at 16:26: Er der nogen der har besøgt hende? Ca hvor i Vamdrup er hun at finde, er det diskret? Og hvordan er hun at være sammen med? Ja det okay diskret huner min veninde så ved lidt om hende 53635285 eller WhatsApp.. Hun har af flere kunder fået at vide hun er deres bedste oraleoplevelse oplevelse kommer dog nok an på hvor mange man har haft.. Flere har forelsket sig i hende og har kun hørt godt og positivt derfra hun gør det fordi hun kan li det og ikk af tvang .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 14. September, 2023 Geus whoo skrev, for 4 timer siden: Ja det okay diskret huner min veninde så ved lidt om hende 53635285 eller WhatsApp.. Hun har af flere kunder fået at vide hun er deres bedste oraleoplevelse oplevelse kommer dog nok an på hvor mange man har haft.. Flere har forelsket sig i hende og har kun hørt godt og positivt derfra hun gør det fordi hun kan li det og ikk af tvang .. Bruger i så samme mobil tlf siden du har samme nr.. .? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Geus whoo 0 Skrevet 14. September, 2023 tilmodenQ skrev, for 28 minutter siden: Bruger i så samme mobil tlf siden du har samme nr.. .? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 14. September, 2023 Og hvor kan man så møde dig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 15. September, 2023 Geus whoo skrev, den 14.9.2023 at 14:04: Ja så er i samme sted så eller laver du tider til hende.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Geus whoo 0 Skrevet 16. September, 2023 Fedtsprøjten skrev, den 14.9.2023 at 16:45: Og hvor kan man så møde dig ? Hvem af os vi bor begge i Vamdrup men jeg er ikk til tykke og behåret mænd og jeg er en stor pige med STOR Barm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 17. September, 2023 Synes aldrig jeg har set din annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Geus whoo 0 Skrevet 17. September, 2023 Har ikk nogen på Anoncelite og man kan få fat i mig gennem min Veninde 53635285 spørg efter billede geus who så kan i se om i vil ha mig eller min veninde våd fræk Nymf. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Geus whoo 0 Skrevet 28. September, 2023 Fedtsprøjten skrev, den 17.9.2023 at 13:28: Synes aldrig jeg har set din annonce https://annoncelight.dk/showad/378 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 29. September, 2023 Geus whoo skrev, den 14.9.2023 at 08:46: Ja det okay diskret huner min veninde så ved lidt om hende 53635285 eller WhatsApp.. Hun har af flere kunder fået at vide hun er deres bedste oraleoplevelse oplevelse kommer dog nok an på hvor mange man har haft.. Flere har forelsket sig i hende og har kun hørt godt og positivt derfra hun gør det fordi hun kan li det og ikk af tvang .. Vrøvler du ikke lidt? For i et andet indlæg tidligere stiller du faktisk spørgsmål til Fræk våd nymf? Som om du vil på besøg. Der lader det til, du fisker efter oplevelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 30. September, 2023 GEUS who deltager ikke herinde mere. Hun kunne ikke finde ud af reglerne Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg