Hop til indhold
JJOH

Vamdrup, hvordan får man kontakt?

Recommended Posts

Citat

TAR IKK HEMLIGT NR TRÆT AF FOLK DER UDEBLIVER..

Men det gør alle vel, når der ikke er kontakt....

Tænker du må i gang med eftersøgning på tlfnr, fotos, tidligere annoncer via google, profilnavn, buzz ord eller blot vente, til trunten opdager, at ingen kommer og måske ser, at hendes annonces kontaktmuligheder er lige så tynde som en saltstang på slankekur

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 4 minutter siden:

Bliver sku svært når der ikke er tlf eller mail

Hun har nok hemmeligt nummer 555

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 51 minutter siden:

nu

Spermklar skrev, for 3 minutter siden:

nu

Frøkenen læser måske med herinde eller nogle har "anmeldt" annoncen eller hun har selv genchecket sin vip profil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest85 skrev, den 26.8.2023 at 16:26:

Er der nogen der har besøgt hende? Ca hvor i Vamdrup er hun at finde, er det diskret?

Og hvordan er hun at være sammen med?

Ja det okay diskret huner min veninde så ved lidt om hende  53635285 eller WhatsApp.. Hun har af flere kunder fået at vide hun er deres bedste oraleoplevelse oplevelse kommer dog nok an på hvor mange man har haft.. Flere har forelsket sig i hende og har kun hørt godt og positivt derfra hun gør det fordi hun kan li det og ikk af tvang ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Geus whoo skrev, for 4 timer siden:

Ja det okay diskret huner min veninde så ved lidt om hende  53635285 eller WhatsApp.. Hun har af flere kunder fået at vide hun er deres bedste oraleoplevelse oplevelse kommer dog nok an på hvor mange man har haft.. Flere har forelsket sig i hende og har kun hørt godt og positivt derfra hun gør det fordi hun kan li det og ikk af tvang ..

Bruger i så samme mobil tlf siden du har samme nr.. .?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtsprøjten skrev, den 14.9.2023 at 16:45:

Og hvor kan man så møde dig ? 

Hvem af os vi bor begge i Vamdrup men jeg er ikk til tykke og behåret mænd og jeg er en stor pige med STOR Barm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikk nogen på Anoncelite og man kan få fat i mig gennem min Veninde 53635285 spørg efter billede geus who så kan i se om i vil ha mig eller min veninde våd fræk Nymf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Geus whoo skrev, den 14.9.2023 at 08:46:

Vrøvler du ikke lidt? For i et andet indlæg tidligere stiller du faktisk spørgsmål til Fræk våd nymf? Som om du vil på besøg. Der lader det til, du fisker efter oplevelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...