Hop til indhold

Recommended Posts

Dette er første gang at jeg skriver en anmeldelse, så i må bære over med mig, hvis der er noget i synes der mangler.

Jeg ringede idag til Cassiopeia for at reservere en time hos Julia; http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=638.

Jeg kunne høre at pigen var lidt skeptisk, da jeg ville reservere en time, når jeg ikke havde mødt Julia før.

Men da jeg havde læst hendes profil, havde jeg bare en god fornemmelse, så jeg holdt fast i reservationen.

Jeg blev bedt om at ringe en halv time før, for at bekræfte reservationen endnu engang, hvilket jeg selvfølgelig gjorde.

I mellemtiden blev jeg alligevel lidt usikker, så jeg var nødt til at researche lidt på Julia og fandt mange forskellige indlæg om hende.

Men jeg mødte med nysgerrighed op i hos Cassiopeia i Ringstedgade, hvor jeg blev mødt af en sød telefondame, ventede lidt inden Julia var mødt og indtil hun havde været i bad, da jeg kom lidt før tid.

Da Julia trådte ind i værelset var jeg slet ikke mere i tvivl eller usikker, da hun er så smuk og dejlig.

Hun er for mig lidt af en drømmepige, da hun er så lille og så fin, med den dejligste lille røv, sødeste små bryster, de dejligste læber at kysse, den mest velsmagende lille fisse, som er så fantastisk stram, at man bare ikke kan få nok.

Jeg ville kunne se på hende, kysse hende og slikke hende i timevis, hvis jeg havde råd.

Om Julia er 21, 24 år eller ældre er fuldstændig uden betydning, da hun bare er en fantastisk pige, som jeg kun kan give mine anbefalinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Julia ser virkelig dejlig ud.

Normalt er jeg til de lidt højere piger. Men det er nu frækt at hygge med en der kan være i ens brystlomme :-)

Så 2014 bliver året hvor jeg satser på at hun skal besøges.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig var Julia en Nitte. Hun kom 30 min for sent. Ingen kemi fra start. Virkede som om hun havde travlt. Bestilte dansk til 600 og GFE men hun sagde at - Kys, kram og øjenkontakt med dansk var meget at få. Hun skyndte på mig da jeg skulle låne toilettet. 

Hun er virkelig meget lille. Det blev til små kys med lidt åben mund.

Der var ok med kropskontakt og øjenkontakt.

Vi talte lidt samme bagefter men jeg havde en øv følelse. Alt i alt en halvhjertet GFE med en middelmådig kvinde som endda ikke talte særligt pænt.

Kommer helt sikkert ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Når jeg læser ovenstående, kan jeg ikke holde kæft. Har selv (for nu, noget tid siden)i gennem længere tid besøgt søde, dejlige, fantastiske, ubeskrivelige og hvad man nu ellers kan finde på af superlativer, Julia. Og kan på INGEN måde genkende ovenstående. Hun er noget af det mest fantastiske der findes, altid har hun været 110% nærværende, fået rigeligt med fantastiske kys og hun har nærmest behandlet mig som en kæreste. Det er måske fordi du kun har brugt 15 min.på hende.

Og kan heller ikke genkende det der med at tale pænt. Hun er et lille fjollehoved, men har altid været meget snaksagelig og talt pænt og ordentlig når jeg har været sammen med hende.

Beklager det sure opstød, men kan slet ikke genkende noget negativt med det lille pus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for et års tid siden da hun lige var startet ved cassiopeia og der havde hun tage lidt på og fået lidt for meget mave efter min smag.

Har hun stadig det eller har hun tabt sig igen?

Jeg kan nu heller ikke kende det du skriver om at hun ikke taler pænt. Som fredag skriver er hun et fjollehovede men har nemt ved at grine og få en i godt humør. Måske lidt distræt hvis hun har haft travlt men når hun lige får lov til at falde til ro er hun dejlig afslappet at være sammen med og giver en rigtig gfe med rigelig med kys og kram.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte en gang Julia hos Sex Girls, som desværre ikke eksisterer mere.

Jeg kan ikke huske præcis, hvornår det var, men det er i hvert fald mere end fem år siden, og jeg husker hende som meget smuk, og serviceminded,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hun er stadig - og vil altid være lige så køn, smuk, dejlig, fantastisk, sød, kærlig, blid, sjov, pjattet som hun altid har været.

Juwel

Unbelivable

Lovely

Incridibale

Angel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Igen vil jeg sige at der aldrig kan være tale om GFE hvis der ikke bliver ydet ægte SF. Ud af 10 kan pigen aldrig komme op over 7 hvis der er tale om kondom på toppen og andre narrestreger i samme dur. De overflotte bimbos er som regel spild af penge - de er forkælede og bliver overfeterede af forvirrede ludekunder som har en fantasi om, at det er deres kæreste eller bilder sig det ind. Smider rask væk 1100 for en halv time osv - hvem er det lige der griner hele vejen tilbage til banken??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen vil jeg sige at der aldrig kan være tale om GFE hvis der ikke bliver ydet ægte SF. Ud af 10 kan pigen aldrig komme op over 7 hvis der er tale om kondom på toppen og andre narrestreger i samme dur. De overflotte bimbos er som regel spild af penge - de er forkælede og bliver overfeterede af forvirrede ludekunder som har en fantasi om, at det er deres kæreste eller bilder sig det ind. Smider rask væk 1100 for en halv time osv - hvem er det lige der griner hele vejen tilbage til banken??

Arrrgh, en Troll!

Hvis pigen ved hvad hun laver, så er gummiet ingen hindring. GFE er jo indlevelse og nærvær, og det er gummimænd ingen hindring for.

Og da min fast besøgs veninde, en legendarisk GFE gudinde, heldigvis går ind for sikker sex, så burde jeg have lidt erfaring på området. Her er der dømt GFE og elskov ude af kategori.

Men hvis du går så meget op i det "super" fransk, så fint nok. Men lad nu være med at spamme alle tråde med det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Arrrgh, en Troll!

Hvis pigen ved hvad hun laver, så er gummiet ingen hindring. GFE er jo indlevelse og nærvær, og det er gummimænd ingen hindring for.

Og da min fast besøgs veninde, en legendarisk GFE gudinde, heldigvis går ind for sikker sex, så burde jeg have lidt erfaring på området. Her er der dømt GFE og elskov ude af kategori.

Men hvis du går så meget op i det "super" fransk, så fint nok. Men lad nu være med at spamme alle tråde med det :smile:

Hej jeg kunne bare ikke dy mig for at provokere lidt! Sorry you are right!! Du er den fornuftige og jeg er jo nok den dumme i denne her henseende må jeg jo desværre nok indrømme! *SS*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...