ppd 7847 Skrevet 1. August, 2023 (edited) Faldet over denne annonce på annoncelight.dk. Den har været på i et stykke tid/nogle uger. "ung brunette" Hovedstadsområdet. (Se link) https://annoncelight.dk/showad/377561 Eller skriv "ung brunette" øverst i søgefeltet og scroll ca. 9 annoncer ned på siden ( fra dags dato) Billederne viser rigtignok selfiebilleder af en ung, slank, pigekrop, med lidt gyldenbrun hud, piercede, flotte, måske C-skåls bryster. Henholdvis lidt tatoveringsskrift på venstre overlår, højre underarm og kraveben, iført sorte netstrømper. Vanessa Katrina, som der står nederst i profilen (Men sjovt nok ikke i overskriften?) har på billederne (velplejet/skinnende) mellemlangt meget mørkt/sort hår til skuldrene ( Eller lidt sat op på det ene billede og til skuldrene på et andet ?) og selfiebillerne er taget i en lejlighed der er, ser det ud til, i et soveværelse med "lidt ubetydelig rod " på gulvet.(Billed 3,6 og 7) "Jeg er yderst velskabt, naturlig smuk og ekstremt flirtende 21 årig studine. Jeg har skulderlange og velplejede mørke lokker, dejlige store, dådyr øjne og et varmt smil. Jeg har en fantastisk fyldig og hammer fræk trutmund der gemmer på et varmt smil. Jeg er sødmefyldt, sensuel. Min er krop er velskabt, velplejet og slank, med en smal talje og de frækkeste, struttende, silkebløde, ægte C-skål bryster. Missen er velduftende, glatbarberet og lige til at gå ombord i. Ud over min smukke ydre så har Jeg en sød personlighed. Jeg er umiddelbart ligeså uskyldig som en engel men tag ikke fejl af mig jeg er smuk og fræk studine, jeg er en "lille" djævel på et lagen. Glæder mig til og møde dig" Imponerede flot krop på pigen på billedet, så... Er det hende man møder og er billederne retvisende ? Nogle med erfaringer eller kommentarer til annoncen, for billederne fejler ikke noget og burde vække folkets interesse. "glad for trekanter og flere fyre om mig.Bruger kondom for at passe på mig selv, tager den ikke i røven.!" Står der i annoncen. Redigeret 1. August, 2023 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2409 Skrevet 1. August, 2023 Du skal nok lige overveje det https://www.180.dk/nummer/52671402 Forudbetaling = NEJ TAK men det er satme nogle billeder der frister, så prøv at give det en chance 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latexsjoveren 88 Skrevet 1. August, 2023 Er det ikke Sarah fra PG : https://70210026.dk/sarah Samme billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 1. August, 2023 (edited) Kaninus 18 sugardaters ADVARSEL - Anmeldelser af sugarbabes i hele Danmark - Eroguide.dk (23) SugarDaters Minder de om hinanden? (rod, tattoveringer, adresser, vægt/højde) Redigeret 1. August, 2023 af Martijes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 1. August, 2023 Latexsjoveren skrev, for 17 minutter siden: Er det ikke Sarah fra PG : https://70210026.dk/sarah Samme billeder Interessant og nyttig viden. Godt spottet.. Måske 2 steder, så ? PG har efterhånden et par huller i vagtplanen, som virkelig trænger til at blive udfyldt. Troede det ville være lettere at tiltrække studinepiger her over sommeren før studiestart mm og med det danske vejr, men...nej. Det ser ud til at hun har vagt hver 2. lørdag hos PG, lige pt. Hendes første 3. billeder på profilen, rykker i noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 1. August, 2023 Martijes skrev, for 28 minutter siden: Kaninus 18 sugardaters ADVARSEL - Anmeldelser af sugarbabes i hele Danmark - Eroguide.dk (23) SugarDaters Minder de om hinanden? (rod, tattoveringer, adresser, vægt/højde) Tjo..Tja..Det kunne det godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 1. August, 2023 (edited) lille_peter skrev, for 7 timer siden: https://www.180.dk/nummer/52671402 Vigtigt redskab til EG brugere, der bruges alt for lidt åbenbart. 8 svindel/bad kommentarer. Hvis alle med dårlige oplevelser anmeldte annoncen og fx review tlfnr, ville svindler måske blive lidt færre eller have det lidt sværere. Selv om de jo skifter navn, profilnavn, tlfnr konstant. ppd skrev, for 6 timer siden: Tjo..Tja. Arg, det er vist en klokkeklar. JEPS; det er hende, 100%. Det, der undrer lidt, er måske hvorfor pigebarnet laver nye, selvstændige annoncer, hvis hun er på klinik, med tanke på de mange dårlige anmeldelser af hende om svindel elelr måske tidligere end ustabil pige i problemer (set før med stoffer osv). Hvor mange har helt tilfældigt samme dynebetræk, tattovering, rod, seng, gulv? Men det kan da sagtens være, hun har styr på sit liv og giver fremragende, sikker, troværdig, ikke snydende service. Solsikken Sarah Sommerfuglen Kaninus Vanessa Katrina Det kan man jo så undre sig lidt over er nødvendigt...... Redigeret 1. August, 2023 af Stapler 2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 1. August, 2023 Jeg siger ikke, hun er misbruger, men hun begynder efterhånden at ligne en. Hendes krop, stedet hvor hun tager billederne. For 1-2 år siden, lavede hun møder i bil, hvor man hentede hende på Vestegnen og evt kørte til Ishøj Havn Syntes desværre bare, hun på en måde ser "slidt" ud efterhånden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 1. August, 2023 ppd skrev, for 2 timer siden: Troede det ville være lettere at tiltrække studinepiger her over sommeren før studiestart mm og med det danske vejr, men...nej. Tænkte faktisk på dig her tidligere.. Da jeg kiggede på sexyclubs piger.. Der er da faktisk rigtig mange unge og et par debuterende piger tilbage på sexyclubs adresse virker det til.. Og mener også det var Citygirls jeg så nogle stykker på.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 1. August, 2023 (edited) JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden: Tænkte faktisk på dig her tidligere.. Da jeg kiggede på sexyclubs piger.. Der er da faktisk rigtig mange unge og et par debuterende piger tilbage på sexyclubs adresse virker det til.. Og mener også det var Citygirls jeg så nogle stykker på.. Tak! Du er fantastisk, Jennifer Man kan altid regne med dig! (og tilbage til tråden) Redigeret 1. August, 2023 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg