Hop til indhold

Domina Annabelle

Featured Replies

Skrevet

Ifg. hendes hjemmeside er hun i image.png.0bad3fb62e6202aa5ef7743f65b226f2.png

Skrevet
Pite skrev, for 47 minutter siden:

Ifg. hendes hjemmeside er hun i

Men ifølge hendes annonce som blev opdateret til midnat er hun i København fra 1.-5. August

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 29 minutter siden:

Men ifølge hendes annonce som blev opdateret til midnat er hun i København fra 1.-5. August

Hendes Twitter lød : København 1-5 august indtil fornyeligt og blev ændret til : München 31. Juli - 2. August. 

Skal så ikke kunne svare på, om hun så flyver til kbh bagefter for et par dage. Måske der ikke var nogle bookinger 

Skrevet

Dagens opslag kan jeg kun tolke som at København ikke bliver til noget i denne omgang 

IMG_0259.jpeg

• 1 year later...
Skrevet

Jeg blev inviteret til at blive medlem af en pengemaskine for det depositum, som jeg indbetalte for at mødes med hende. Det er også mit indtryk, at hun hele tiden ændrer datoer for, hvornår hun er i Danmark.

Så hvis du har lyst til at betale for at skrive til en Domina, er Annabelle et godt bud. Hun har i hvert fald nogle flotte billeder både på sin profil og på sin hjemmeside: https://www.annabelledomina.com/

Skrevet

Hun er simpelthen ikke pengene værd. 

Har været hos en gang på et hotel lige ved DR byen. 

Flotte fotos og fin kommunikation inden - det skal hun have.... men

Hun starter med at komme 10 min for sent ned til området hvor vi har aftalt at hun skal hente mig. Og det kan jo ske - fred være med det. 

Men fotos og virkelighed stemmer ikke helt overens. Hun er - i mine øjne - markant ældre end det hendes fotos ligger op til. Hun er min 50 år 

Vi kom til værelset - havde bestilt en time med med kinky dominans i den blide ende, herunder urin fra hende til mig, pegging, slik af hendes baller, røv og armhuler, samt bryster. 

Jeg blev sendt til toilettet for at tage tøjet af - måtte ikke komme ud før hun befalede det - der gik 5-8 minutter - og så lang tid tager det heller ikke at tage tøjet af. 

Så skulle jeg stå skoleret foran hende, og så skulle så forklare hvad jeg kunne tænke mig - hmmm det har vi ligesom aftalt....på det tidspunkt er de første 25 min gået (fra aftalt tid). 

Så flyttede vi os til den lille sofa - skulle her igen genfortælle hvad jeg ønskede - fik så lov til at slikke hendes armhuler i mindre end 10 sekunder - det kildede for meget sagde. Brysterne fik jeg ikke lov at slikke. 

Så fik jeg lov at slikke lidt strapon og slikke lidt på hendes baller.... og så sætter hun sig hen til spisebordet og så skal jeg stå foran hende igen.... 

Efterfølgende lidt pegging - det var hun ikke god til, og jeg havde mere eller mindre mistet lysten...

Så i bad, hvor jeg jeg på vej ud mindede hende om urinen - det varede så igen mindre end 10 sekunder, og der kom næsten ingen ting. 

Herefter bad jeg om et handjob - det fik jeg - og så var den "date" overstået. 

Så alt i alt ikke en god oplevelse - falsk varedeklaration vil jeg nok kalde det - og ikke pengene værd. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.