Hop til indhold

Recommended Posts

httpshttps://annoncelight.dk/showad/37

Hejsa! 

Jeg ville bare lige anmelde en yngre blond kvinde i Odense! Helt klart et besøg værd!

Hun er smuk mørk blondine, fine former og erotiske bryster! Solbrændt med små 'tusser'.

God stressfri service/30 minutter med bad før og efter. Spørg hende om det rette tempo!

Parkering 'no problem'!

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 2 minutter siden:

Det link , du har indsat er det samme som TS har indsat ...

Det fører samme sted hen, men en søgning på annonce-idet ville ikke finde denne tråd, hvis ikke han havde sat det fulde link ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 3 minutter siden:

Det fører samme sted hen, men en søgning på annonce-idet ville ikke finde denne tråd, hvis ikke han havde sat det fulde link ind.

Hvis ikke linket fra det første indlæg virker , når man trykker på det , så virker Bette- Peters heller ikke ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 1 minut siden:

Hvis ikke linket fra det første indlæg virker , når man trykker på det , så virker Bette- Peters heller ikke ...

Ja, det er jeg klar over. Men hvis du søger efter annonce-idet her på eroguide vil trådstarters link ikke blive fundet, da det er forkortet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 19 minutter siden:

Prøv lige at dobbelttjekke resultaterne på din søgning, så vil du se at trådstarters indlæg ikke er at finde. :) Anyway, jeg stopper afsporingen her.

Trådstarters indlæg står som det første i søgningen ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 1 time siden:

Trådstarters indlæg står som det første i søgningen ..

Kære @Vendelboen, det gør det KUN FORDI AT JEG HAR INDSATS LINK MED ANNONCE IDET!

Der fremgår IKKE 373955 i TS link og den ville derfor ikke være søgbar på annonce idet (som er 373955)

har du brug for mere hjælp, så send mig en PM.

Vi l ikke afspore tråden. 

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...