Hop til indhold

Anbefal anal i Kbh til mig.

Featured Replies

Skrevet

Synes ikke der har været nogle nylige tråde med anbefalinger af piger der nyder og sælger analsex i Kbh. 

Der har været en del før men har LIDT svært ved at finde dem. Om de er danske eller udenlandske betyder ikke så meget, men de SKAL have meget gode anmeldelser og anbefalinger fra brugere herinde. 

Hvem der er i KBH kan i anbefale af sælgere af anal lige nu? Helst 1 time incl anal eller som tilkøb som det oftest er. Tak på forhånd ærede brødre :D

Skrevet

Jeg har ikke prøvet Jackey B endnu, men når jeg skal have anal, så er det hos June hun kan tage imod som ingen andre. 

PT, syntes jeg ikke der er nogen der kan matche June. Selvom jeg gerne snart vil prøve noget “nyt”

Skrevet

Nataly er sød, smuk og veltrænet. Og tager den bagi uden begrænsninger.

Skrevet
  • Author

Takker for anbefalingerne Pervy. Desværre er Glostrup lidt for langt væk for mig, det skal være tættere på broerne, mere ind mod Kbh så at sige. Men ja nataly har ofte fået rigtigt gode anmeldelser. 

Skrevet
Pervy skrev, for 3 timer siden:

Ser ikke ud til hun er her pt. 

jackey skal helt klart prøves. 

Skrevet
AlfaN skrev, den 1.8.2023 at 12:59:

Ser ikke ud til hun er her pt. 

jackey skal helt klart prøves. 

Hun er her. Bare med en anden profil. Hun kunne være Jackeys datter, ser det ud til!

• 3 weeks later...
Skrevet
Pervy skrev, den 3.8.2023 at 15:41:

Hun er her. Bare med en anden profil. Hun kunne være Jackeys datter, ser det ud til!

Kunne nogen mon være behjælpelig med et link? 

• 4 weeks later...
Skrevet

Hun er ikke aktiv lige nu. Søg en gang imellem. Hun besøger os ofte :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.