Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Alle i erfarende mennesker. Skal en smut tur til Slagelse. Og tænker at smutte forbi, og få en omgang god massage og hvad der ellers bliver tilbudt. Er der nogen der kan anbefale nogle gode steder?? 

Håber i kan hjælpe. 

Skrevet
mrmulle skrev, for 7 timer siden:

. Er der nogen der kan anbefale nogle gode steder?? 

Håber i kan hjælpe. 

Har du prøvet at søge?, det er ret nemt, jeg skrev bare "Slagelse" i søgefeltet.........

Der er mere end 1, relativt nye tråde om thai i Slagelse, her er en af dem;

Skrevet

Du skal ud på en lille køretur til Fårevejle:

https://annoncelight.dk/showad/338887 - her er muligheden for "hvad der ellers tilbydes" det sikreste. Til gengæld er massagen nok ikke noget at skrive hjem om.

Hvis du er interesseret i ren, grøn massage, kan jeg hjælpe med en henvisning i selve Slagelse.

Skrevet
oros skrev, for 14 minutter siden:

Du skal ud på en lille køretur til Fårevejle:

https://annoncelight.dk/showad/338887 - her er muligheden for "hvad der ellers tilbydes" det sikreste. Til gengæld er massagen nok ikke noget at skrive hjem om.

Hvis du er interesseret i ren, grøn massage, kan jeg hjælpe med en henvisning i selve Slagelse.

Hej 

vil godt høre lidt om den grønne i Slagelse

Skrevet
Svendbent skrev, for 22 minutter siden:

vil godt høre lidt om den grønne i Slagelse

PB sendt.

Skrevet
oros skrev, for 22 timer siden:

PB sendt.

Hvorfor sendte du som PB, når nu tråden netop efterspørger steder med massage?

Jeg, og måske andre vil meget gerne høre hvad der er af muligheder i Slagelse… også selvom det er den grønne udgave.

Redigeret af Ronaldo

Skrevet
Ronaldo skrev, for 40 minutter siden:

Jeg, og måske andre vil meget gerne høre hvad der er af muligheder i Slagelse… også selvom det er den grønne udgave.

Fordi det er netop privat.

Skrevet
Ronaldo skrev, for 1 time siden:

Det gør @oros højest sandsynligt for at få lidt opmærksomhed;), men det giver ingen mening at skrive det her i en offentlig tråd.

I stedet kunne @oros, jo blot have skrevet en PB til @Svendbent, direkte, UDEN at have skrevet/citeret til @Svendbent, her i tråden hvor alle kan se det, når nu det skal være så privat...

Skrevet
Gløden skrev, for 7 minutter siden:

Det gør @oros højest sandsynligt for at få lidt opmærksomhed;), men det giver ingen mening at skrive det her i en offentlig tråd.

I stedet kunne @oros, jo blot have skrevet en PB til @Svendbent, direkte, UDEN at have skrevet/citeret til @Svendbent, her i tråden hvor alle kan se det, når nu det skal være så privat...

Det var et lille fejltrin og det må du sørme meget undskylde!

Tak for belæringen!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.