Hop til indhold
morten1994

Tantra/B2B massage

Recommended Posts

Ny herinde så prøver lykken med en tråd.

Jeg søger en GP der tilbyder god tantra/B2B massage inkl. lingam. Det er ikke synderligt vigtigt hvorvidt det er "ægte" tantra, men det er mere massagen og være tæt kontakt med en anden krop. Hvis berøring er ok vil det være et plus. Hun må meget gerne også se godt ud samtidig, da det er lidt pointen med sådan et besøg for mig. Alder er ikke så vigtigt men helst ikke mere end start 30. Det er dog vigtigt hun ikke tilbyder sex også. Jeg var meget tæt på at skrive til en annonce, en der hedder Medeea som nok siger nogen noget herinde, men artiklen er taget ned, så gætter hun ikke er i DK længere.

Jeg har kigget lidt annoncer igennem, men jeg synes når jeg søger massage, tantra, B2B, osv. at det mere er noget de tilbyder som en fodnote og ikke det primære som typisk er sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
morten1994 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har kigget lidt annoncer igennem, men jeg synes når jeg søger massage, tantra, B2B, osv. at det mere er noget de tilbyder som en fodnote og ikke det primære som typisk er sex.

Selvfølgelig er det primært sex, men det kan du jo vælge fra.

Som du selv skriver har du søgt "lidt annoncer igennem", jeg vil sige du har ikke søgt nokB), der er en del piger med det set up du søger, hvor de gerne sælger diverse massageformer og prøver gøre noget ud af, at det er det de sælger,..... meeen, sekundært, kan du få sex også. 

Det kunne være en god ide hvis du anførte hvilke annoncer du allerede er bekendt med via dine søgninger, hvilket også nok vil gøre det nemmere at hjælpe dig.

Har du søgt herinde på Eroguide? Der er en del tråde om de massage former du efterlyser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg ikke er den “tyr” mere som jeg var i mine unge dage er mit fokus også på GP’ere der tilbyder btb med hj eller lingam og dem er der da en del af. De tilbyder tilgengæld ikke sex. 
Nogen må man røre uden ekstra mønt mens andre kræver ekstra. Røre defineres som uden på bryster og kroppen i det hele taget men ikke fingre i elskovshulen .

Det er bare at kigge i de rette fora.

// Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...