Hop til indhold

Recommended Posts

Kalder alle brødre i Randers/Silkeborg/Viborg.
Skal tilbringe nogle dage i nærheden af Ulstrup i august. Er der mulighed for thaimassage med hj i nærheden (max køreafstand 30 min.) ? Og er der noget der er værd at køre efter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hyggefis skrev, den 21.2.2024 at 10:07:

Hej er der nogen der har besøgt hende fornylig, håber at høre lidt om hende

ER der virkelig ikke nogen der har besøgt hende ,og vil skrive lidt om hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
hyggefis skrev, for 31 minutter siden:

ER der virkelig ikke nogen der har besøgt hende ,og vil skrive lidt om hende

Det lader ikke til det Hyggefis, så mon ikke du skulle få lavet en aftale med hende, og efterfølgende skrive om din oplevelse her på sitet, - det skylder du!

Del dette indlæg


Link til indlæg
hyggefis skrev, 1 time siden:

ER der virkelig ikke nogen der har besøgt hende ,og vil skrive lidt om hende

Hyggefis besøg du hende, hun er et besøg værd.

jeg har besøgt hende utallige gange gennem årene, også før hun for nogle år siden flyttede til ulstrup, hun er en moden flot thai milf der til fulde leverer varen, jeg vil sige det sådan at min erfaring er at det kun bliver bedre gang for gang, og hun er tillige skide sød og nem at snakke med da hun taler dansk med et islæt af svensk indover.

tag du en tur i skoven i ulstrup og din mening til kende om du mener at hun også er en ener :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har også besøgt hende og gik skuffet derfra, se min anmeldelse.

Spændt på at se om det er blevet bedre, så lev gerne en  anmeldelse efter dit besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hyggefis skrev, den 21.2.2024 at 10:07:

Hej er der nogen der har besøgt hende fornylig, håber at høre lidt om hende

Jeg har ikke besøgt hende for nylig. Men jeg havde en fin oplevelse for et stykke tid siden - prøv at søge efter anmeldelse.

Jeg tror helt bestemt, at du vil komme til at nyde det. Hun er sød og rar og til at tale med, så I finder nok på noget sjovt til at udfylde en hyggetime med.

 

hotred skrev, for 4 timer siden:

Hej

Jeg har også besøgt hende og gik skuffet derfra, se min anmeldelse.

Spændt på at se om det er blevet bedre, så lev gerne en  anmeldelse efter dit besøg.

Det lyder da lidt træls at du blev skuffet.:(

Jeg synes ikke lige, at jeg kan finde din anmeldelse ved at søge efter annonce id eller Ulstrup.

Kan du lede en blind muldvarp lidt på vej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 18 timer siden:

Jeg har ikke besøgt hende for nylig. Men jeg havde en fin oplevelse for et stykke tid siden - prøv at søge efter anmeldelse.

Jeg tror helt bestemt, at du vil komme til at nyde det. Hun er sød og rar og til at tale med, så I finder nok på noget sjovt til at udfylde en hyggetime med.

 

Det lyder da lidt træls at du blev skuffet.:(

Jeg synes ikke lige, at jeg kan finde din anmeldelse ved at søge efter annonce id eller Ulstrup.

Kan du lede en blind muldvarp lidt på vej?

Her er det som et indlæg i en ældre tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 7 minutter siden:

I sin tid valgte jeg hende fra pga. hendes prisniveau (2021)

Hun er da ikke en skid dyrere end andre thai massører der giver den samme ydelse:?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...