Hop til indhold

Recommended Posts

Har i dag besøgt Isa. 
isa er fantastisk sød og smuk pige.

jeg bestilte 30 min med superfrank og goldenshower og fik begge dele i rigelige mængder. Isa er nem og lave aftale med, og er sød og imødekommende i telefone og over sms. Nå til sagen. Vores aftale blev rykke 20 min, fordi som isa skrev, jeg vil være sikker på at jeg kan give dig et godt Golden shower. Da jeg mødte op, blev jeg mødt af en lidt stresset pige, det hele skulle gå lidt hurtig og der blev jeg lidt skeptisk, men men jeg skulle blot opdage at hun virkelig skulle tisse. Efter en tur i badet med et dejligt Golden shower, gik vi ind i sengen hvor vi kyssede og nussede og så begyndte det bedste, hendes helt igennem fatatiske blowjob med deep thorat igen og igen, det var helt fantastisk, imens fik hun finger og blev slikket i begge huller. På et tidspunkt spørger hun om jeg vil kneppe hende, og jeg føler hun vil skynde sig, men hun får hurtig sagt no stress og hun sutter videre. Efter noget tid får jeg komdomet på og kneppe hende i missionær, efter lidt tid rejser hun sig op til doggy og jeg slikker hendes dejlig stjerne inden jeg knepper videre. Efter noget tid siger jeg at nu skal hun nyde det, og hun ligge sig og jeg slikker hende, og det ender i at hun får en lækker orgasme, hvor efter hun spørger., om jeg vil have mere Golden shower, ja selvfølgelig. Vi slutter hvor vi startede, i badet med endnu et lækkert Golden shower.

.https://annoncelight.dk/showad/334128

Beklager det ikke er et link, men kan ikke lave den som link, blot alm. tekst. Hvis du ved hvorfor, så fortæl det blot.

 

Redigeret af GSlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give GSlover ret. Isa er virkelig et besøg værd og hendes deep throat/gag er super. Hun tar snart hjem på ferie men er tilbage i september på hendes normale sted i møborg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte ISA i Esbjerg , det er vel et par år siden. Jeg anmeldte hende positivt, måske for positivt, her på sitet. Jeg husker hende som småstresset , det hele skulle ske hurtigt , som om vi var i tidsnød. Men hun er bestemt en pæn pige og det sexuelle fejlede bestemt ikke noget , hun er ikke sart hvad ønsker angår. Vil jeg anbefale et besøg ved hende ? JA. Hun indgik i et makkerpar sammen med en anden lækker pige, ANNA tror jeg nok hun hed . Hende besøgte jeg også. Hun så godt ud og var særdelse fræk. Men her skulle det hele også foregå i et rasende tempo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om Isa snart kommer tilbage. Det er ved at være et stykke tid siden hendes annonce har været aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...