Hop til indhold

Er det ikke for godt til at være sandt? Michelle i Kolding

Featured Replies

Skrevet

Profilen er oprettet igår - så du er muligvis en af de første..:huh:

Tag chancen og smid en anmeldelse efter besøget ;)

Skrevet
  • Author

det er sandt. tænker bare at hun tilbyder nærmest alt, og det ser jeg ikke mange danske nystartede piger der gør. Hellere ikke som ligger ansigtsbilleder op. Så jeg er lidt mistænksom, og har som sagt lidt langt at køre, og nederen at komme frem og opdage at der ingen er, eller noget ligende.

Redigeret af sørenslem

Skrevet

Hun er for god til at være sand. Hendes lokation er Danhostel i Kolding. Da jeg nåede frem og spurgte efter værelsesnummer, skrev hun, at hun arbejdede på en klinik til dagligt, og at for hendes sikkerhedsskyld, så skulle jeg mødes med en fra den klinik, og så betale ham, som så derefter ville føre mig videre til hende. Dette nægtede jeg dog og gøre, og jeg vendte snuden rundt og kørte hjem igen.

Redigeret af Flotfyr2024

Skrevet
  • Author
Flotfyr2024 skrev, for 1 minut siden:

Hun er for god til at være sand. Hendes lokation er Danhostel i Kolding. Da jeg nåede frem og spurgte efter værelsesnummer, skrev hun, at hun arbejdede på en klinik til dagligt, og at for hendes sikkerhedsskyld, så skulle jeg mødes med en fra den klinik, og så betale ham, som så derefter ville føre mig videre til hende. Dette nægtede jeg dog og gøre, og jeg vendte snuden rundt og kørte hjem igen.

1000 tak for den beretning. Så er "hun" slettet fra min radar igen.

Skrevet

Profil oprettet: 31/07 2023

Hvad regner du med andre skal sige?

Her få timer efter profilen er oprettet.....

Har du prøvet at ringe til hende? Sms´et? Søgt fotos? Checket tlfnr?

Men jo: det skriger af røde flag.

Ansigtsfoto

Tilbyder vitterligt ALT

Prisen for 1 time

Ny profil

(samlet sum af røde flag, ikke de enkelte isoleret set)

Mon ikke du selv kan opklare det, hvis du bare ringer til hende og høre, om hun taler dansk og gør hun det, hvis hun da tager tlf overhovedet, hvordan hun lyder/hvad hun kræver (forudbetaling hvis det er en svindler)

Naturligvis kan det i teorien også være en ung pige, dansk, der har mod på at prøve gp livet eller akut behov for penge: det er bare set UTROLIGT sjældent med ansigtsfoto

Ring eller skriv og se, hvad "hun" svarer ;-) 

Citat

I dag, kl 10:24

Hey, lækre!  Mit navn er Michelle, jeg er en 27-årig dansk Kvinde fra kolding - og jeg kan forsikre dig om, at jeg bider ikke - medmindre du beder om det! 

Jeg er en sjov og flirtende kvinde, der elsker at leve livet til det fulde. Med mine forførende bryststørrelse, og min højde på 156 cm, er jeg den perfekte kombination af sød og sexet, der vil få dit hjerte til at slå hurtigere. Jeg ved præcis, hvad jeg vil have, og jeg leder efter en rigtig mand, der kan tage fat, der hvor det gælder. 

Med et glimt i øjet, er jeg en kvinde, der ikke er bange for at gå efter det, jeg ønsker. Jeg er moden, selvsikker og ved, hvad der skal til for at tilfredsstille en mand
Hvis du vil have noget kinky, dominans, hårdt, anal, uden kondom, missionærer, doggy, blowjob uden, scat, dansk, spanking eller bare sjov og ballade, så er jeg lige her. Lad os skabe nogle uforglemmelige øjeblikke sammen

Så smid mig en besked, og lad os begynde det sjove og spændende eventyr sammen. Jeg lover, at du ikke vil fortryde det!  Skriv til mig, hvis du er klar til at tage fat der, hvor det gælder. Jeg venter utålmodigt på at høre fra dig, skat! 

DATA
Alder :27
Nationalitet :Dansk
Køn :Kvinde
Højde : 156 CM
Vægt :52 KG

Område : Kolding, Middelfart, fredericia

Service : incall

Priser/Prices
15 min 700kr
30 min 1000kr
45 min 1200kr
60 min 1300kr

all inclusive/alt inkluderet.

tlf: 81902114

Skrevet
Flotfyr2024 skrev, for 5 minutter siden:

så skulle jeg mødes med en fra den klinik, og så betale ham

Så nemt kan det gøres. Skriv/ring/tag kontakt og vupti: svindler

Skrevet
Martijes skrev, for 3 minutter siden:

Profil oprettet: 31/07 2023

Hvad regner du med andre skal sige?

Her få timer efter profilen er oprettet.....

Har du prøvet at ringe til hende? Sms´et? Søgt fotos? Checket tlfnr?

Men jo: det skriger af røde flag.

Ansigtsfoto

Tilbyder vitterligt ALT

Prisen for 1 time

Ny profil

(samlet sum af røde flag, ikke de enkelte isoleret set)

Mon ikke du selv kan opklare det, hvis du bare ringer til hende og høre, om hun taler dansk og gør hun det, hvis hun da tager tlf overhovedet, hvordan hun lyder/hvad hun kræver (forudbetaling hvis det er en svindler)

Naturligvis kan det i teorien også være en ung pige, dansk, der har mod på at prøve gp livet eller akut behov for penge: det er bare set UTROLIGT sjældent med ansigtsfoto

Ring eller skriv og se, hvad "hun" svarer ;-) 

Slap dog af Martijes. Der er ingen grund til at lege politibetjent over for alle som ikke gør det, som du ville gøre det.

Skrevet

Svarer meget til en fremgangsmåde jeg også har mødt i Holstebro. Kunne kende mobilnummeret …,

Skrevet

Sidst gang hed hun Victoria og lavede det samme nummer samme adresse.

Skrevet
Flotfyr2024 skrev, for 5 timer siden:

Er der nogle, som har været inde ved hende? For jeg skulle være forbi, men fordi jeg smuttede igen krævede de et gebyr på 5300.- fordi jeg spildte hendes tid åbenbart. Så nogle der ved om hun er rigtig eller hvordan?

Skrevet
Hamder14 skrev, for 22 minutter siden:

Er der nogle, som har været inde ved hende? For jeg skulle være forbi, men fordi jeg smuttede igen krævede de et gebyr på 5300.- fordi jeg spildte hendes tid åbenbart. Så nogle der ved om hun er rigtig eller hvordan?

Regn med det er fake. Et svindelnummer lavet af højt intelligente folk:biggrin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.