Hop til indhold

Recommended Posts

Var i dag en del i tvivl om, hvilken pige jeg skulle besøge i dag. Jeg havde 2 i kikkerten da jeg faldt over Estefany`s annonce Estefany . Efter lidt skriveri frem og tilbage, fandt jeg ud af at hun holder til i en velkendt kælder på Frederiksberg. Jeg spurgte om billedernes ægthed, og det bekræftede hun. Jeg vil dog mene at det ikke er hende, benene er lidt for lange på billederne, men for dælen da hvor er hun en smuk mørk latina, lille fast røv og gode håndfulde til bryster og ent smukt sort hår, at hun så også er sød, what not to like :P.

Vi startede legen med lidt kysseri og gramsen på hinanden, derefter skubbede hun mig ned på sengen og begyndte et godt blow job. Efter at have nydt udsigten ville jeg også være med og foreslog en 69, det var hun klar på, hun har den lækreste lille mis. Til at starte med kørte vi “parløb” men efter et stykke tid blev hun mere og mere passiv med kæppen og gav gryntende lyde fra sig, da hun samtidig gned fissen frem og tilbage over min mund og tunge samtidig med at jeg havde fissesaft ud over mund og næse vidste jeg at jeg havde fat i de rigtige bevægelser. Da hun var færdig med det suttede hun lidt vider inden hun puttede gummi på og derefter satte sig op og red mig, sikke en udsigt og så samtidig gramse hendes bryster :P Så blev det tid til doggy, hvor fedt at knalde hende samtidig med at jeg havde godt greb omkring hendes lækre lille røv. En tur via missionæren, før hun ville afslutte mig med hånden og tage ladningen i munden, at hun samtidig havde en finger oppe i mit røvhul gjorde det bare mere kinky.

At få sådan en oplevelse på 30 min til 600 er sku da dagens fund, jeg tror jeg valgte rigtigt ad jeg besluttede mig for Estefany ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hopper skrev, for 5 timer siden:

At få sådan en oplevelse på 30 min til 600 er sku da dagens fund, jeg tror jeg valgte rigtigt ad jeg besluttede mig for Estefany

Er overkrop og hår det samme, eller passer det heller ikke ift billeder?

Redigeret af Sweex2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 3 timer siden:

Er overkrop og hår det samme, eller passer det heller ikke ift billeder?

Bryster lidt større og håret lidt mere kruset end på fotos i annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hopper skrev, for 2 minutter siden:

Og hvad var der galt med mit link?

Der er som sådan ikke noget galt med det, men ofte søges der på annonce-idet eller hele urls. En sådan søgning ville ikke finde denne tråd, så det er bare en lille service i tilfælde at andre i fremtiden vil søge på pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 4 minutter siden:

Der er som sådan ikke noget galt med det, men ofte søges der på annonce-idet eller hele urls. En sådan søgning ville ikke finde denne tråd, så det er bare en lille service i tilfælde at andre i fremtiden vil søge på pigen.

Så blev jeg også klogere i dag, det er bare dagen der bliver ved med at give :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 16 timer siden:

Der må du så lige definere hvad næsten betyder i dette tilfælde. Hvor stor en forskel taler vi om her?

Næste betyder tæt på, og forskellen er lille, mere præcist bliver det ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak @Hopper for en god beretning om en ny dejlig Latina i den famøse kælder + svar på opfølgende spørgsmål  :razz: 

StåDrengen skrev, for 47 minutter siden:

Sjovt hun kører med to prislister..?

Det er meget typisk, at de gør i

Hopper skrev, den 31.7.2023 at 14:52:

en velkendt kælder på Frederiksberg

"Mama Sita Linda" gør det selv i hendes forskellige annoncer, og andre "gæste-latinaer" har også gjort det bl.a. Vanesa, som jeg har besøgt. De lækre latinaer er absolut også til at tale med, så der bør ikke blive noget problem med prisen - slet ikke når den i forvejen er i den lave ende.  ^_^

/ Cruise 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aventura skrev, for 6 timer siden:

Hopper nu kan ma ikke se ansigt på hendes fotos, hvordan vil du rate det på en skala fra 1-10?

8 med pil op :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gulfeber
Hopper skrev, den 31.7.2023 at 14:52:

Var i dag en del i tvivl om, hvilken pige jeg skulle besøge i dag. Jeg havde 2 i kikkerten da jeg faldt over Estefany`s annonce Estefany . Efter lidt skriveri frem og tilbage, fandt jeg ud af at hun holder til i en velkendt kælder på Frederiksberg. Jeg spurgte om billedernes ægthed, og det bekræftede hun. Jeg vil dog mene at det ikke er hende, benene er lidt for lange på billederne, men for dælen da hvor er hun en smuk mørk latina, lille fast røv og gode håndfulde til bryster og ent smukt sort hår, at hun så også er sød, what not to like :P.

Vi startede legen med lidt kysseri og gramsen på hinanden, derefter skubbede hun mig ned på sengen og begyndte et godt blow job. Efter at have nydt udsigten ville jeg også være med og foreslog en 69, det var hun klar på, hun har den lækreste lille mis. Til at starte med kørte vi “parløb” men efter et stykke tid blev hun mere og mere passiv med kæppen og gav gryntende lyde fra sig, da hun samtidig gned fissen frem og tilbage over min mund og tunge samtidig med at jeg havde fissesaft ud over mund og næse vidste jeg at jeg havde fat i de rigtige bevægelser. Da hun var færdig med det suttede hun lidt vider inden hun puttede gummi på og derefter satte sig op og red mig, sikke en udsigt og så samtidig gramse hendes bryster :P Så blev det tid til doggy, hvor fedt at knalde hende samtidig med at jeg havde godt greb omkring hendes lækre lille røv. En tur via missionæren, før hun ville afslutte mig med hånden og tage ladningen i munden, at hun samtidig havde en finger oppe i mit røvhul gjorde det bare mere kinky.

At få sådan en oplevelse på 30 min til 600 er sku da dagens fund, jeg tror jeg valgte rigtigt ad jeg besluttede mig for Estefany ;)

Er det FELINA der har ændret navn ??  eller er den god nok 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gulfeber skrev, den 30.12.2023 at 12:14:

Er det FELINA der har ændret navn ??  eller er den god nok 

Hvorfor og hvad får dig til at tro, at Felina skulle have ændret sit navn? ...eller være flyttet til Hvidovre? 

Estefany har nok "ladet sig inspirere" af la meastra Felina, idet de begge har været i den famøse og velkendte kælder på Frederiksberg samtidigt :-P

Tak til @Godtmedlir for de fyldestgørende og nyttige oplysninger :) :

Godtmedlir skrev, den 30.12.2023 at 13:48:

Felina er på juleferie, men kommer heldigvis snart tilbage. Felina har lidt mere af det hele til samme fornuftige priser. :) TAK 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...