Hop til indhold

Creampie

Featured Replies

Skrevet

Hej igen herinde mon det muligt vi kan finde en masse frække pikke til min veninde, samme setup som sidst hun ligger klar man bliver lukket ind også ligger hun klar til pik ligepå knep og sprøjt oppe i hende 

Skrevet

Jeg kunne godt være interesseret, kunne man høre lidt om Q?

Skrevet

Hvornår søger I til

Skrevet
Bifyr35 skrev, for 1 time siden:

Hej igen herinde mon det muligt vi kan finde en masse frække pikke til min veninde, samme setup som sidst hun ligger klar man bliver lukket ind også ligger hun klar til pik ligepå knep og sprøjt oppe i hende 

Jeg er klar

Skrevet
Bifyr35 skrev, for 2 timer siden:

Hej bifyr35. Jamen hvornår er det og hvad tid, samt hvad er prisen for slik og knep, med afslutning oppe i hende?! Og det er kun det du, i tilbyder?!

Skrevet

Tror ikke han er seriøs. Jeg har skrevet til ham, og kan se han har læst den, men han svarer ikke. Har kigget i den sidste tråd, og han svarer hverken på spørgsmål, eller noget. Og ingen ser ud til at have mødt ham eller nogen af hans damer.

Skrevet

Ja mon ikke det er muligt.
Hvor og hvornår ? 

Skrevet

Dette lugter lidt, @Bifyr35 svarer ikke, og sidste gang han arrangerede noget lignende skrev han at der var 5 deltagere, men ingen har siden trådt frem og bekræftet deres deltagelse.

Skrevet
Happyfeet skrev, 1 time siden:

Dette lugter lidt, @Bifyr35 svarer ikke, og sidste gang han arrangerede noget lignende skrev han at der var 5 deltagere, men ingen har siden trådt frem og bekræftet deres deltagelse.

Prøv at sende et par nøgenbilleder til ham - det kan måske hjælpe :D

Skrevet
  • Author

Ha ha jeg ved der var deltagere sidst og det gratis :) Men kunne i ikke lige skrive lidt data på jeg når i skriver hun gider ikke ligge der og vente på fremmed pik også dukker der 12 cm tynd diller. Hvis der findes en fyr med meget stor pik Så du meget velkomme 

Skrevet
Bifyr35 skrev, for 49 minutter siden:

Ha ha jeg ved der var deltagere sidst og det gratis :) Men kunne i ikke lige skrive lidt data på jeg når i skriver hun gider ikke ligge der og vente på fremmed pik også dukker der 12 cm tynd diller. Hvis der findes en fyr med meget stor pik Så du meget velkomme 

Det går jo så begge veje. Vi gider ikke spilde tid på at skrive, når du kun har givet en brøkdel af informationerne? Hvordan ser hun ud? Hvornår skal det foregå? Hvor i landet er det?

Skrevet

De som kommer gennem nåleøjet må huske at beskrive oplevelsen herinde, så vi kan aflive rygterne om at eventet skulle være fake ;)

Skrevet

Kom ikke igem havde ikke et billede af min stive pik

Skrevet

Jeg glæder mig til at høre fra alle dem som deltog i dette fantastiske event i går :)

Skrevet
  • Author
Bifyr35 skrev, for 20 timer siden:

Skrevet
  • Author
Bifyr35 skrev, for 20 timer siden:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.