Hop til indhold

Recommended Posts

Hej igen herinde mon det muligt vi kan finde en masse frække pikke til min veninde, samme setup som sidst hun ligger klar man bliver lukket ind også ligger hun klar til pik ligepå knep og sprøjt oppe i hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bifyr35 skrev, for 1 time siden:

Hej igen herinde mon det muligt vi kan finde en masse frække pikke til min veninde, samme setup som sidst hun ligger klar man bliver lukket ind også ligger hun klar til pik ligepå knep og sprøjt oppe i hende 

Jeg er klar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Bifyr35 skrev, for 2 timer siden:

Hej igen herinde mon det muligt vi kan finde en masse frække pikke til min veninde, samme setup som sidst hun ligger klar man bliver lukket ind også ligger hun klar til pik ligepå knep og sprøjt oppe i hende 

Hej bifyr35. Jamen hvornår er det og hvad tid, samt hvad er prisen for slik og knep, med afslutning oppe i hende?! Og det er kun det du, i tilbyder?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke han er seriøs. Jeg har skrevet til ham, og kan se han har læst den, men han svarer ikke. Har kigget i den sidste tråd, og han svarer hverken på spørgsmål, eller noget. Og ingen ser ud til at have mødt ham eller nogen af hans damer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette lugter lidt, @Bifyr35 svarer ikke, og sidste gang han arrangerede noget lignende skrev han at der var 5 deltagere, men ingen har siden trådt frem og bekræftet deres deltagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happyfeet skrev, 1 time siden:

Dette lugter lidt, @Bifyr35 svarer ikke, og sidste gang han arrangerede noget lignende skrev han at der var 5 deltagere, men ingen har siden trådt frem og bekræftet deres deltagelse.

Prøv at sende et par nøgenbilleder til ham - det kan måske hjælpe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha jeg ved der var deltagere sidst og det gratis :) Men kunne i ikke lige skrive lidt data på jeg når i skriver hun gider ikke ligge der og vente på fremmed pik også dukker der 12 cm tynd diller. Hvis der findes en fyr med meget stor pik Så du meget velkomme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bifyr35 skrev, for 49 minutter siden:

Ha ha jeg ved der var deltagere sidst og det gratis :) Men kunne i ikke lige skrive lidt data på jeg når i skriver hun gider ikke ligge der og vente på fremmed pik også dukker der 12 cm tynd diller. Hvis der findes en fyr med meget stor pik Så du meget velkomme 

Det går jo så begge veje. Vi gider ikke spilde tid på at skrive, når du kun har givet en brøkdel af informationerne? Hvordan ser hun ud? Hvornår skal det foregå? Hvor i landet er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...