Hop til indhold
Guest gameguy

Paprika Pigen en vaskeægte sprøjte Nymfo

Recommended Posts

Guest gameguy

Så blev det lige tid til endnu en gang lagengymnastik her ved udgangen af året den 30/12/2013.

Efter forgæves at have ringet til Latinaen Laura som jeg tidligere positivt har anmeldet her på sitet var jeg opsat på ikke at udvælge en fuser - Her omkring nytår ved vi jo alle at fusere er farlige og man skal gøre alt for at undgå berøring med sådanne. Mine tanker faldt også på den dejlige blonde Victoria som jeg besøgte sidste nytår. Hun var dog ikke på i dag, men måske er hun i morgen og så vanker der evt. champagne cocktail hvem ved. Det må i så i givet fald have til gode til næste år kære logebrødre.

Nuvel tankerne faldt på Paprikapigen - http://paprikapigen.mono.net/ - som jeg har besøgt et par gange før i min kariere som hardcore punter.

Hvis der er nogle som grådigt kan tømme en pik er det Paprika. Hun er ikke en model som sådan, men en intelligent og sød/frisk man eater. Hun beskriver sig selv som nymfoman og det er jeg faktisk ikke i tvivl om.

Jeg ankom efter en kort og dejlig konversation over mobilen og blev lukket ind i en lille hyggelig lejlighed i Gladsaxe. Vi havde aftalt en omgang gens. fransk + dansk en klasiker og en af mine absolutte favoritter. Jeg havde cleanet mig op godt inden ankomst da jeg ved at Paprika nyder at guffe gren in natura and so be it!

Af med tøjet og igang med løjerne. Hun var ret begejstret for at se mig igen og kunne huske nogle af mine private forhold, hvilket var ret imponerende efter 2 års pause fra en rencontre med denne femme fatale Nymphomaniac. Hun suttede pik og nosser ret grådigt - jeg vendte hende om og slikkede løs på klitten i 69 stilling mens jeg gav lidt blide klask bagi i hendes hvide marzipan bagdel.

Hun blev mere og mere liderlig og sagde at jeg skulle passe på fordi hun snart ville sprøjte.

Jeg sagde at hun bare kunne sprøjte løs og hun blev helt vild og sprøjtede sine fisse safter ud over mit fjæs og i munden. Pikken blev her endnu stivere og var ved at sprænges. Herefter lidt knepperi i forskellige stillinger og så af med kondomet igen og hun rejste sig op i sengen og spillede fisse og sagde at hun havde lyst til at sprøjte ud over pikken.

Fedt sagde jeg og så sprøjtede det ellers med fisse safter ud over pik og nosser - helt vildt!

Jeg kneppede igen og sluttede af med en 69 hvor gummiet atter var væk og en sjaskvåd fisse med lidt creme [naturlig creme fra fissen] løbende ud. Jeg guffede i mig og spermede alle jule agressioner mv. ud over hendes dejlige patter.

Vi chattede lidt til slut og jeg lovede at der ikke vil gå 2 år igen inden jeg atter ville kigge forbi.

Det var bare kanon fedt og dejligt og jeg fortalte hende hvorfor fanden jeg havde glemt hende nu i to år, men da jeg elsker at prøvekøre nye fisser hele tiden kan der godt gå lidt længere tid mellem snapsene, sådan er det bare for mig!! Men de gode glemmer jeg ikke og samler op hen ad vejen, hvis de altså stadig er i gamet!

Samlet vurdering:

Sted: 8/10 Pænt og rent og diskret privat

Udseende 6/10 Paprika er ikke en model men dejlig naturlig

Personlighed 8/10 Dejlig let at kommunikere med

Indlevelse 10/10 Fuldstændig dedikeret og liderlig elsker sit bijob

Sex 9/10 Kan ikke blive meget bedre

Gentagelses chance 10/10 Før eller senere og inden 2 år næste gang

Happy Newyear from a dedicated punter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

God og informativ anmeldelse, tilsat skønne frække passager.  

Thanks a lot Blue! Happy Newyear til dig! :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for god anmeldelse. Hun skal helt klart besøges. 

Er jeg den eneste der har problemer med at få tilsendt emailen man skal have for at få adgang til hendes billedgalleri?? Bruger google chrome browser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Licking

Hej jeg har ikke haft problemer med at få den mail, bruger ikke chrome

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jeg har ikke haft problemer med at få den mail, bruger ikke chrome

mystisk, bruger du gmail eller eget domæne ?

Vil finde hendes billeder på den anden måde så. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Tak for god anmeldelse. Hun skal helt klart besøges. 

Er jeg den eneste der har problemer med at få tilsendt emailen man skal have for at få adgang til hendes billedgalleri?? Bruger google chrome browser

Tak for det! Bruger selv firefox browser og lighting mail det virker!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...