Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Carolina Catwalk - Seduction Girls
Carolina Catwalk | vojensdream
CAROLINA CATWALK 100% DANSK KÆRESTEOPLEVELSER LØRDAG D. 29. JULI10-16SEDUCTIONGIRLS 36727360 - Annoncelight

Havde længe luret på hendes billeder på – primært – AL og Vojensdreams hjemmeside samt på hendes annoncetekster på alle hjemmesiderne, og i lørdags gik tidspunkter, vagtplaner osv op i en højere enhed, så jeg dermed kunne besøge hende på SG.

Havde i ugens løb kommunikeret lidt med hende om mine ønsker, og selvom hun ikke kendte mig i forvejen, så var hun frisk på det meste af det, som jeg ønskede... 

Carolina er jo en erfaren GP på den gode måde, og hendes indstilling til sit arbejde som GP syntes jeg er helt fantastisk… dertil et sødt ansigt med skælmske/frække/drillende øjne, der udstråler en bevidsthed om, hvad hun kan af frække ting/lege med sin krop…

Det praktiske om hvad vi lavede sammen, vil jeg lade blive mellem os. Jeg kan dog bekræfte, at Carolina ved alt om, hvordan en GP leverer topydelser på en ekstrem indlevende måde samt til fulde forstår at tyde både ønsker og forventninger fra min side gennem hele den tid, vi havde sammen.

Hun bliver dertil på ingen måde hverken genert eller afvisende, når snakken falder på, hvad det betyder at arbejde som GP – hverken i fysisk forstand i mentalt/psykologisk forstand.

Havde også på SG’s hjemmeside læst, at de har fået lagt nye madrasser ind i bollerummene for nyligt – var i hvert fald en dejlig oplevelse at fornemme de nye madrasser i forbindelse med leg på samme… Fint tiltag fra SG’s side at sikre, at der er optimale forhold på klinikken til frække lege..

Umiddelbart er SG jo lidt langt væk fra Fyn, men håber at få mulighed for igen at opleve hendes krop og psykologiske mindset, når hun er på vagt i Vojens næste gang.

Skrevet

Mødt hende i Vojens.

Hun er virkelig lækker.

Gid der var flere som hende i Jylland.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.