Hop til indhold
SteinMeister

Advarsel og anbefaling - En god og dårlig Maria

Recommended Posts

Ny bruger her, men jeg håber ikke, at det får jer til at betvivle min eksistens for meget. 
 

Først der negative. 
 

Havde taget kontakt til hende her, Maria: https://annoncelight.dk/showad/359455

Kontakten foregik hurtigt og på fint dansk. Men da jeg kom ud til hende, fandt jeg hurtigt ud af, at det ikke er hende, som er på billederne i annoncen. Det var en lille, tæt bygget og lidt ældre spansk kvinde (eller det sagde hun i hvert fald, at hun var). Jeg vendte mig om og gik med det samme. 
 

Så prøvede jeg til gengæld at skrive til den her Maria stedet for: https://annoncelight.dk/showad/373955

Jeg var heldig, og hun havde tid nærmest med det samme, og jeg var i nærheden af, hvor hun var (en kendt adresse på Faaborgvej). 
 

Det er hende på billederne. Hvis man er til fyldige, men trænede baller, lækre sili-babser, store læber og en fin og petit timeglasfigur, er det hende, man skal gå efter. Det er heldigvis også noget, som jeg godt kan lide. 
 

Sexen var dejlig. Jeg havde valgt 30min (1000kr) + noget foodfetish (200kr) i alt 1200. Hun giver et lidt hårdt og voldsomt blowjob, men det kan jeg også godt lide. Hvis man er til andet, er jeg sikker på, at hun kan tilpasse sig. Hun var meget venlig, snaksaglig og spurgte fint ind til hvad jeg ville have. Hun var også god til at imødekomme mine ønsker for footfetish. Man kan bare snakke om tingene med hende. Hun er ikke bange for berøring, og man må også gå ned på hende. Indlevelse var super. Hun gør i hvertfald et godt job for at akkommodere en. 
 
Alt i alt var det alle pengene værd og i still med hendes tidligere anmeldelser.

P.S. - Der er et spejl på væggen på adressen. Det er lidt fedt at tage hende i doggy, så man kan se hende forfra og bagfra. Hun ser drøn godt ud fra begge vinkler.  

 


 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, Lige nu:

Velkommen til!

Der er godt nok noget forskel på billederne på de to annoncer, var det mon navnet du tænder på? :D

Lidt af vært, men i hvertfald ikke falske annoncer!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære SteinMeister.

Du skriver at det er nummer 2 Maria der er på billederne, det er det så ikke, billederne er fra flere forskellige sider, og piger. så nummer 2 er vel også en falsk annonce så.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigcock91 skrev, for 5 timer siden:

Var hun på en af de 2 kendte thai-adresser på Faaborgvej? Eller måske er der flere adresser derude jeg ikke kender til.

Det var ved en thaimassage. I kælderen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 20 timer siden:

Velkommen til @SteinMeister 

Jeg går ud fra at du har kigget med på EG i noget tid før du er blevet medlem. En søgning på annoncen id'et giver dette svar

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=359455&search_and_or=or

Så det under mig at du har besøgt hende......?

Den må jeg have misset. Jeg vil læse bedre op næste gang! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, den 30.7.2023 at 23:14:

Kære SteinMeister.

Du skriver at det er nummer 2 Maria der er på billederne, det er det så ikke, billederne er fra flere forskellige sider, og piger. så nummer 2 er vel også en falsk annonce så.

Jeg er næsten 100% sikker på, at det var hende. Hun havde endda de stockings på, som hun har på sit ene billede. Dem med blå kant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...