Hop til indhold

Recommended Posts

Gang Bang med Nanna, Fredag den28.Juli.  

Dette er min første anmeldelse, men syntes virkelig at Nanna fortjener et par ord med på vejen.  
Jeg havde fornøjelsen sf at deltage i mit første gang bang, som også var Nannas første. 
Nanna er utrolig sød og fræk pige  selvfølgelig var hun meget spændt/nervøs, men det kunne man nu ikke mærke på hende, da vi først fik sat gang i løjerne   

Der var 8 mand med fra start og Nanna smed sig på sengen og bad os komme tættere på. 
Nanna blev varmet op med en par pikke i mund og hånd imens en anden slikkede hende. 
Ellers fik hun hvad hun gerne ville have i løbet af de 2 timer der var afsat.   Inkl. den sandwich hun gerne ville prøve.  
Der var lidt udskiftning i løbet af de 2 timer, men jeg havde købt hele pakken og fik fornøjelsen af hele 3 udløsninger på de 2 timer.  
En noget anderledes måde at købe sex på, end ved eneaftaler med pigerne, men absolut ikke min sidste gang.  
En meget afslappet tone imellem deltagerne og jeg tror alle kom til i det omfang de havde brug for.   
Nanna er utrolig fræk og hun bad flere fange om mere.

Som sagt var det min egen første gang, så jeg har jo ikke noget st sammenligne med, men Nanna skal have min klare anbefaling.  
 

https://annoncelight.dk/showad/377304

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...