Hop til indhold
elcon71

lingam massaje with happy end

Recommended Posts

Guest thaimassoren
elcon71 skrev, den 30.7.2023 at 15:21:

 

nogen der kender hende her  annoncen er fra 2022  men tekst og billeder mindes jeg ikke at have set før

en søgning har ikke bragt noget


https://annoncelight.dk/showad/365118

Jeg har besøgt hende en gang før og har aftale idag. Den første aftale var ganske glimrende massage med afslutning. Det er en pirringsmassage så ikke noget med at hun “rusher” igennem. Meget serviceminded. Billederne lyver lidt. Der er lidt flere kg på. Men stadig lækker (om det har ændret sig, ser jeg senere idag)

Man kan sagtens få særskilte ydelser hvis man betaler og det er lidt i den dyre ende. Og man få ikke sex, så lad være med at prøve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg forstår Daddycools indlæg korrekt, har hun en anden annonce hvor hun tilbyder sex. Så sex afhænger tilsyneladende efter hvilket nummer man ringer på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
elcon71 skrev, for 3 timer siden:

Hvis jeg forstår Daddycools indlæg korrekt, har hun en anden annonce hvor hun tilbyder sex. Så sex afhænger tilsyneladende efter hvilket nummer man ringer på.

Tænker ikke det er den samme, 2 forskellige numre. Til gengæld er nogle af billederne mere retvisende på annonce nr 2. Den er faktisk lidt svær. Hun har en tattoo på låret, den kan selvfølgelig fjernes digitalt. 
Idag slikkede jeg hende men måtte ikke bruge fingre, det virker bare åndsvagt at på det ene numre der gør hun ingenting og det andet nummer kan du næsten få lov at facefucke hende. 
 

anyway, jeg fik slikket hende idag til hun kom, og jeg kom ud over hendes store vuggende kasser. Jeg startede med at massere hende,  jeg slikkede hende til hun kom op og køre. Efter hun kom var min egen massage sgu lidt middelmådig. Men en okay hyrdetime. 
Hun giver iøvrigt blow uden hvis du betaler 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, for 48 minutter siden:

Tænker ikke det er den samme, 2 forskellige numre. Til gengæld er nogle af billederne mere retvisende på annonce nr 2. Den er faktisk lidt svær. Hun har en tattoo på låret, den kan selvfølgelig fjernes digitalt. 
Idag slikkede jeg hende men måtte ikke bruge fingre, det virker bare åndsvagt at på det ene numre der gør hun ingenting og det andet nummer kan du næsten få lov at facefucke hende. 
 

anyway, jeg fik slikket hende idag til hun kom, og jeg kom ud over hendes store vuggende kasser. Jeg startede med at massere hende,  jeg slikkede hende til hun kom op og køre. Efter hun kom var min egen massage sgu lidt middelmådig. Men en okay hyrdetime. 
Hun giver iøvrigt blow uden hvis du betaler 

Ok, det lyder spændende. Annonce 2 - er det den hvor hun tilbyder sex du mener?

Men hendes måde at stave massage på, er ens i de 2 annoncer "massaje"

Er billederne i massage annoncen helt misvisende. De ser lidt lånte ud

Hvad med alder?

Redigeret af elcon71

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...