Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har for flere år siden haft gode oplevelser bl.a. hos Singha, men har holdt en pause fra Thai-klinikkerne. Synes ofte man får mere for pengene hos danske/østeuropæiske piger, men nu havde jeg fået lyst til thaimassage med evt. afslutning.

Jeg var i Valby og endte med at besøge Alun Sportsmassage. Jeg syntes det så ganske suspekt ud udefra - havde egentlig fravalgt Thai Massage Valby af samme grund, men havde ikke tid til at tage mere rundt, så jeg ringede på. Skulle gå ind af bagdøren og kom ind i et lidt fugtigt værelse. Det var Pom, 200 for ½ time, 400 for 1 time. Hun forsøgte med det samme at sælge massage med 2 piger og handjob/boom-boom. Tog ½ times oliemassage og sagde jeg ville vente og se med evt. afslutning. Rimeligt hård oliemassage med meget lidt olie, så indtil hun begyndte at tørre min ryg af da jeg skulle vende mig, troede jeg egentlig at det var uden olie. Til at starte med snakkede hun thai gennem forhænget med hende i forlokalet, men det stoppede på et tidspunkt. Det var udmærket massage, men virkede lidt forjaget. Jeg lod mig overtale til nøgent handjob for 300 ekstra som var okay.

Efter 24 minutter stod jeg igen på gaden 500 kr. fattigere. Jeg føler ikke at pengene var spildt, men kommer bestemt ikke igen.

Jeg tror det ideele for mig, som jeg skal prøve næste gang er 1 times massage hos et godt og fint thaimassagested (sådan et hvor piger også kunne finde på at gå ind for bare at få massage) uden afslutning og så tage direkte videre bagefter til en glædespige der i fred og ro giver et godt blowjob.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...