Saush 1 Skrevet 30. Juli, 2023 Jeg har oplevet det sidste stykke tid at det tager mindst 10 minutter, måske lidt mere for mig før jeg ligesom får gang i mig selv.. og den bliver hård nok til at gå i gang med sex.. jeg er lidt bekymret for om gp’en bliver lidt træt af at vente på mig og at hun så skrider midt i det hele. Og det er hvis det overhovedet lykkedes for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hering 144 Skrevet 30. Juli, 2023 Det ville jeg ikke bekymre mig om. Det lyder meget normalt. I de 10 minutter kan hun jo hjælpe dig med at få den hård Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 898 Skrevet 30. Juli, 2023 Med mindre du kun køber 15 minutter tænker jeg ikke at du skal være bekymret. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 30. Juli, 2023 Det sker, jo hun ikke inspirerer eller bruger munden godt nok Det kan også ske man ikke kommer på en halv time. Det er værre, så må man betale mere. Derfor aftaler jeg aldrig tid . Men er er gået efter 32 min blow Hun kom dog igen en aden gang og der nåede vi det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. Juli, 2023 Saush skrev, for 5 timer siden: Jeg har oplevet det sidste stykke tid at det tager mindst 10 minutter, måske lidt mere for mig før jeg ligesom får gang i mig selv.. og den bliver hård nok til at gå i gang med sex.. jeg er lidt bekymret for om gp’en bliver lidt træt af at vente på mig og at hun så skrider midt i det hele. Og det er hvis det overhovedet lykkedes for mig. Brug hellere tiden på at varme pigen godt op, så hun er klar, våd og åben. Nyd hinanden. Sex er andet end hård erektion, penetration og orgasme… 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 30. Juli, 2023 Jeg bestiller altid halvanden time af samme årsag. Er virkeligt blevet langsom på mine gamle dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg