Hop til indhold

Max liderlig 24 årig dansk pige i Fredericia

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/347342

nogen som kan fortælle lidt, ud over de meget sparsomme kommentarer der allerede ligger, fra dengang, hvor hun ‘legede’ sammen med en veninde.

Og er der nogle, som har fået tilsendt ansigts billede, som kan bekræfte om dette er ægte?

Skrevet

Thea eller Julie? Måske bedre overskrift, hvis det er en af dem

Skrevet

Hvis det er Thea du spørger efter (?) så havde jeg indledende kontakt med hende, men hun forsvandt fra AL .......

Skrevet
  • Author

Da det kun er Julie som er aktiv på annoncen, er det selvfølgelig hende jeg spørger til.

Annoncen er kun aktiv, når hun er aktiv.

Hun skriver i sin annonce, at hun, mod at modtage et ansigtsbillede, vil sende et ansigtsbillede. Hvilket jeg har fået, og hvis det billede er ægte og af hende, ja, så er jeg solgt…

Skrevet

Julie er ægte og det er hende på ansigtsbillede som hun sender. Har besøgt hende flere gange og hun er sød og dejlig 

Skrevet
  • Author
smalhans skrev, 1 time siden:

Julie er ægte og det er hende på ansigtsbillede som hun sender. Har besøgt hende flere gange og hun er sød og dejlig 

Mange tak for et godt og brugbart svar. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.