Hop til indhold

Pige fra Viborg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg besøgte for ca. 1 år siden en rigtig sød tøs på en nu lukket klinik, Rosensstræde i Viborg. Ved du hvor hun er landet vil jeg meget gerne vide det. Hun var en kort overgang på Svalereden.eu mellem Viborg og Holstebro men blev smidt ud fordi ejeren kun ville have at hun arbejdede et sted. Hun bor i Århus hvilket man meget tydeligt kan høre.

Navnet er smuttet men at det var et eller andet latinoagtigt husker jeg måske isabelleragtigt. Hun er midt i 30èrne, ret lille (160 cm eller lidt mindre) mørkt hår, solbrændt, brune øjne, tusser og store naturlige bryster som hun faktisk har fået reduceret på grund af ondt i ryggen. Hun kysser enorme godt hvilket jeg er ret vild med. Er ret sikker på at hun har født. Hun tilbød dansk eller fransk til 500 kr. Og så kan hun et lille trick med at binde pik og nosser op hvis man har svært ved at holde kalorius opper eller bare synes at det er dejligt :) Hun har aldrig fået taget billeder så det hjælper jo ikke ligefrem. Hun er meget til olie og lækker massage af de ædlere dele mm.

Kender du hendes nuværende sted må du meget gerne svare her.

Skrevet

Hej..

jeg tror jeg ved hvem du mener..

hun holdt desværre.. jeg besøgte hende også i århus en del...

hun var fra mellemøsten, eller der omkring. vil ikke sige præcis hvor..

prøvemanden

Skrevet

Hej

Tak for dit svar.

Nej det er ikke. Hun er pære dansk og har ikke arbejdet i sin hjemby. Meget selvbevidst. Hun kommer meget på den strand i Århus hvor kvinderne kan ligge nøgne for sig selv. Super fræk voksen lille sag :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.