Hop til indhold

Belle Rosa

Featured Replies

Skrevet

Det er en dejlig kvinde der har været anmeldt flere gange herinde, bare under andre navne. 

Tror ikke det er hende på billederne, men hun ligner og ser i mine øjne brand godt ud. - Tænker stadigvæk på hvor lækker hun var sidste gang jeg så hende, i helt normalt tøj, og uden extensions. Fuck jeg kunne være blevet forelsket, hvis setuppet havde været i den virkelige verden og ikke i en købt fantasi. 

Det er efterhånden lang tid siden jeg besøgte hende flere gange. 

Sød at tale med, virkelig smuk, godt blow, lidt for kedelig sex til mine lyster, og kunne ikke helt tage imod i doggy. - Men hun leverede hvad jeg ønskede på det tidspunkt, hvilket var super pillow talk og en dejlig nærhed på næsten kæreste niveau. 

Egoisten blomstrede dog lidt frem i mig, så fandt andre løsninger. 

Prøv at søge på Brunella, Perla, Rosa, Rose, etc...  Kan ikke huske om det staves sådan. 

Hun plejer at have flere tlfnr og nationaliteter, men taler flydende dansk og er en virkelig skøn kvinde. 

Skrevet
  • Author

Tak for info.

Jeg vil se om jeg kan lave en aftale med hende (Belle Rosa)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.