Mick kolding 2 Skrevet 29. Juli, 2023 Prøvede i dag at besøge disse piger her. https://m.rosszlanyok.hu/member/135723 aldrig har jeg følt mig så mig taget ved næsen. De ville have 70000 huf for en time med to piger. Men de ville ingen ting da det kom til stykket. Alt det som er normalt i en time i Danmark, hvor pigen også klæder sig af. De beholdte begge tøjet på. Måtte ingen ting. Så det endte med at jeg gik efter 15 minutter. I mens jeg var i bad, tog noget fra min telefon i min lomme. Virkelig en skuffende oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 59 Skrevet 29. Juli, 2023 Tog de din telefon? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 116 Skrevet 29. Juli, 2023 Ærgerlig oplevelse Deres annonce blinker da også med røde advarselslamper i en by hvor man nok skal være endnu mere opmærksom på fup og svindel end med nogle af de udenlandske piger herhjemme Deres bruger eller GP navn er næsten identisk med sitets navn De modtager ikke beskeder De vil ikke have anmeldelser De har åbent 24/7 alle dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mick kolding 2 Skrevet 29. Juli, 2023 Happyfeet skrev, for 4 timer siden: Tog de din telefon? Nej lidt exstra euro jeg have i mit cover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg