Hop til indhold

Nogen der har erfaringer med hende?

Featured Replies

Skrevet

Det ville være en stor hjælp for os andre hvis du skrev lidt info i overskriften - sugarbabe, pigens navn eller andet unikt så det ikke er endnu en ‘hende her’ :)

Skrevet
Mads1992 skrev, for 4 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/ELoL5w4eZp 

ja da hende kender vi da alle
profilen er slettet iøvrigt

Skrevet
sikkersex skrev, for 5 minutter siden:

profilen er slettet iøvrigt

Du må være blokeret af hende, for jeg kan sagtens se profilen.

Hun hedder DominatrixBabe og er 26 år gammel, fra København ifølge hendes profil.

Skrevet

Jeg er kommet i tvivl om DominatrixBabe har blokeret mig - eller helt har slettet sin profil. Nogen der kan hjælpe

Skrevet
forkæleren skrev, for 4 timer siden:

Jeg er kommet i tvivl om DominatrixBabe har blokeret mig - eller helt har slettet sin profil. Nogen der kan hjælpe

Hvis man søger på det navn som du har skrevet findes den ikke , så enten har du stavet forkert eller ….

Skrevet

Jeg tror nu ikke, at jeg har stavet forkert, men den præcise profil-login kan ses øverst i tråden

Skrevet
forkæleren skrev, for 11 minutter siden:

Jeg tror nu ikke, at jeg har stavet forkert, men den præcise profil-login kan ses øverst i tråden

Jeg kan heller ikke se profilen længere, så med mindre hun blokere alle der besøger hendes profil uden at skrive en besked, vil jeg gætte på den er slettet.

Skrevet
forkæleren skrev, for 8 timer siden:

Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan heller ikke se profilen længere, så med mindre hun blokere alle der besøger hendes profil uden at skrive en besked, vil jeg gætte på den er slettet.

Profilen er nu slettet, men var ikke oprindeligt slettet, da sikkersex skrev, at den var.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.