Hop til indhold
Mads1992

Nogen der har erfaringer med hende?

Recommended Posts

Det ville være en stor hjælp for os andre hvis du skrev lidt info i overskriften - sugarbabe, pigens navn eller andet unikt så det ikke er endnu en ‘hende her’ :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads1992 skrev, for 4 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/ELoL5w4eZp 

ja da hende kender vi da alle
profilen er slettet iøvrigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
sikkersex skrev, for 5 minutter siden:

profilen er slettet iøvrigt

Du må være blokeret af hende, for jeg kan sagtens se profilen.

Hun hedder DominatrixBabe og er 26 år gammel, fra København ifølge hendes profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
forkæleren skrev, for 4 timer siden:

Jeg er kommet i tvivl om DominatrixBabe har blokeret mig - eller helt har slettet sin profil. Nogen der kan hjælpe

Hvis man søger på det navn som du har skrevet findes den ikke , så enten har du stavet forkert eller ….

Del dette indlæg

Link til indlæg
forkæleren skrev, for 11 minutter siden:

Jeg tror nu ikke, at jeg har stavet forkert, men den præcise profil-login kan ses øverst i tråden

Jeg kan heller ikke se profilen længere, så med mindre hun blokere alle der besøger hendes profil uden at skrive en besked, vil jeg gætte på den er slettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
forkæleren skrev, for 8 timer siden:

Jeg er kommet i tvivl om DominatrixBabe har blokeret mig - eller helt har slettet sin profil. Nogen der kan hjælpe

Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan heller ikke se profilen længere, så med mindre hun blokere alle der besøger hendes profil uden at skrive en besked, vil jeg gætte på den er slettet.

Profilen er nu slettet, men var ikke oprindeligt slettet, da sikkersex skrev, at den var.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...