Hop til indhold
HansenDanmark

Maria i Sønder Hostrup ved Aabenraa

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/371453

Jeg fik aftalt 1/2 time med Maria. 
Huset ligger ret afsides og der er parkering ved huset. 
De mere stylede fotos er jeg i tvivl om, men hælder til at de er af hende, men på foto nr 5 og 7 (selfiebillederne) er det 100% hende. 
Hun er slank med tynd talje og er par gode bryster ikke så store men velsiddende. 
Bagdelen er ret stor som på latinoer :)  Hun er fra Panama. 
Hun taler ikke meget engelsk men bliver super glad hvis du kan sige et par ord på spansk. 
Jeg har sjældent mødt en GP som virkede så glad og positiv. Efter akten sagde hun bare relax og jeg skulle ligge mig sammen med hende og bare føle nærvær. Jeg tror næsten hun var ved at falde i søvn:)

Blowjob har jeg fået bedre men hun fik påmonteret kondom med munden. 
Sex var ganske god synes jeg og jeg sluttede i missionær hvor hun trak mig ned til sig og jeg skulle blive liggende til jeg var klar efter udløsning. 
Alt i alt en positiv oplevelse. Jeg kan rigtigt godt lide GFE oplevelsen så dette møde var rigtigt fint. 
Køn, positiv pige uden hast og man bliver ikke smidt ud inden tiden er gået. 
Genbesøg: Ja næste gang hun kommer til Sønder Hostrup 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HansenDanmark skrev, for 28 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/371453

Jeg fik aftalt 1/2 time med Maria. 
Huset ligger ret afsides og der er parkering ved huset. 
De mere stylede fotos er jeg i tvivl om, men hælder til at de er af hende, men på foto nr 5 og 7 (selfiebillederne) er det 100% hende. 
Hun er slank med tynd talje og er par gode bryster ikke så store men velsiddende. 
Bagdelen er ret stor som på latinoer :)  Hun er fra Panama. 
Hun taler ikke meget engelsk men bliver super glad hvis du kan sige et par ord på spansk. 
Jeg har sjældent mødt en GP som virkede så glad og positiv. Efter akten sagde hun bare relax og jeg skulle ligge mig sammen med hende og bare føle nærvær. Jeg tror næsten hun var ved at falde i søvn:)

Blowjob har jeg fået bedre men hun fik påmonteret kondom med munden. 
Sex var ganske god synes jeg og jeg sluttede i missionær hvor hun trak mig ned til sig og jeg skulle blive liggende til jeg var klar efter udløsning. 
Alt i alt en positiv oplevelse. Jeg kan rigtigt godt lide GFE oplevelsen så dette møde var rigtigt fint. 
Køn, positiv pige uden hast og man bliver ikke smidt ud inden tiden er gået. 
Genbesøg: Ja næste gang hun kommer til Sønder Hostrup 

Hvad måtte du slippe? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...