Mr curious 95 Skrevet 29. Juli, 2023 Hej, Er der nogen der har besøgt Pum v. Grindsted (?) for nylig og kan berette om oplevelsen? Det er hende på dette link: https://annoncelight.dk/showad/363278 De anmeldelser jeg kan finde er lidt varierende og min. et halvt år gamle så lidt nyt ville være godt... Udover om det var god oplevelse, kunne jeg godt tænke mig at vide, Om hun kysser? Prøvet bad med hende som hun skriver hun tilbyder og hvordan var det? God massage? Hvor er vi henne ca? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest polleplet Skrevet 29. Juli, 2023 Jeg besøgte hende for ca. 3 måneder siden, så det er ikke helt "for nyligt" . Massagen var rigtig fin, men da vi skulle i gang med sexén, virkede hun som om,at det havde hun slet ikke lyst til og det bare have det overstået hurtigst muligt. Kys og berøring var hun afvisende overfor. Hvis jeg skulle have en god gang massage ville jeg helt sikkert gerne besøge hende. Hvis det er for sex vil jeg heller finde, der i det mindste lader som om hun kan lide det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg