Hop til indhold

Recommended Posts

Tattoo vikingen skrev, for 17 minutter siden:

Hvem kommer i video6?

måske det var muligt at aftale nogen møder, i stedet for man kun er 2-3 stykker der. 

Nu er det jo lidt svært at vide, hvor det er du henviser til, når du ikke skriver hvilken by det er i

jeg ved der er  video6 i Aalborg - så er det den???

hvis du er til en mænd - vil jeg mene der er rimelig nemt at finde selskab i video6 

er du, eller har du en kvinde vil det også være nemt med en annonce på AL - jeg har selv deltaget i adskillige gb i video6 -  video6 uden aftaler med kvinder - er som at finde en nål i en høstak - det er næsten kun MM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var i Video 6 i sidste uge en hverdag der var dødt , tænker er på mange er på ferie og så næste ingen fyre der og ingen par , tænker sidst i august  er de fleste tilbage fra ferie

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, den 29.7.2023 at 13:18:

Nu er det jo lidt svært at vide, hvor det er du henviser til, når du ikke skriver hvilken by det er i

hvis du er til en mænd - vil jeg mene der er rimelig nemt at finde selskab i video6 

er du, eller har du en kvinde vil det også være nemt med en annonce på AL - jeg har selv deltaget i adskillige gb i video6 -  video6 uden aftaler med kvinder - er som at finde en nål i en høstak - det er næsten kun MM

Jeg har ingen kvinde at tage med. 

en annonce på AL?

hvad er det???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tattoo vikingen skrev, for 3 timer siden:

Jeg har ingen kvinde at tage med. 

en annonce på AL?

hvad er det???

Al = www.annoncelight.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, den 29.7.2023 at 13:18:

Jeg kommer af og til i Video 6 Aalborg, men er af det indtryk mange ikke helt tør spørge ind til om man er med på noget eller for den sags skyld sige hvad de selv er til. Jeg er med på det ikke er den helt normale samtale at have men man må vide hvilket sted det er. 

Ofte er der flest efter 12:00-13:00 stykker i hverdagen og flest i weekenden.

Hvis nogen skulle have interesse i at mødes der eller andre steder kan vi sagtens skrives ved. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, den 18.11.2023 at 15:08:

Jeg kommer af og til i Video 6 Aalborg, men er af det indtryk mange ikke helt tør spørge ind til om man er med på noget eller for den sags skyld sige hvad de selv er til. Jeg er med på det ikke er den helt normale samtale at have men man må vide hvilket sted det er. 

Ofte er der flest efter 12:00-13:00 stykker i hverdagen og flest i weekenden.

Hvis nogen skulle have interesse i at mødes der eller andre steder kan vi sagtens skrives ved. 

Enig synes mest der er en lidt speciel stemning, folk siger ikke meget selv i forbindelse med gb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...