Hop til indhold
sn57

Mistress Spankerella og hendes slavetøs

Recommended Posts

Har læst Mistress Spankerella's profil på AL, der skriver hun at man kan få sex med hendes slavetøs, men der er ingen info om tøsen. Er der nogen som kan bidrage med i fo om Mistress Spankerella's slavetøs?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart er der ikke noget der peger i retning af at slavetøsen skulle være biologisk kvinde, men det sikreste ville være at spørge spankerellaen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happyfeet skrev, for 59 minutter siden:

Umiddelbart er der ikke noget der peger i retning af at slavetøsen skulle være biologisk kvinde, men det sikreste ville være at spørge spankerellaen

Der er vel heller ikke noget, der peger i retning af det modsatte.

I normal terminologi er en slavetøs hunkøn.

Enig i at det sikreste er at spørge, omend jeg ikke er sikker på at Mistress Spankerella er særlig spørgevenlig baseret på hendes annonce :o

 

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 2 timer siden:

Der er vel heller ikke noget, der peger i retning af det modsatte.

I normal terminologi er en slavetøs hunkøn.

Enig i at det sikreste er at spørge, omend jeg ikke er sikker på at Mistress Spankerella er særlig spørgevenlig baseret på hendes annonce :o

 

Så udfra min annonce er dit gæt at jeg ikke sådan en man kan tillade sig at spørge om noget? Fordi hvad? Jeg stiller krav? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 4 timer siden:

Har læst Mistress Spankerella's profil på AL, der skriver hun at man kan få sex med hendes slavetøs, men der er ingen info om tøsen. Er der nogen som kan bidrage med i fo om Mistress Spankerella's slavetøs?

Min slavetøs er en kvinde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 5 timer siden:

Har læst Mistress Spankerella's profil på AL, der skriver hun at man kan få sex med hendes slavetøs, men der er ingen info om tøsen. Er der nogen som kan bidrage med i fo om Mistress Spankerella's slavetøs?

Information er der lidt mere af nu.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...