Hook 103 Skrevet 29. Juli, 2023 (edited) Har netop besøgt Alice på kendt adresse ved havnen. Super dejlig uspoleret ung pige, ingen tidspres, smilende og var fuldstændig indlevende og absolut ikke fraværende, ser ikke på telefon, spørger ikke efter 5 min "you finished now" osv, som nogle desværre gør. Købte 15 min til 500 kr.og oplevelsen var bedre end nogle af de piger der kører med, i min verden, alt for høje priser. Blow er med og kys (tunge er jeg ret sikker på, fik et da jeg kom) koster 200 kr. Foto 100% ægte. Moralen er, at pris og kvalitet ikke nødvendigvis hænger sammen. Gentagelsefare? About https://annoncelight.dk/showad/380243 Redigeret 29. Juli, 2023 af Hook Ikke pide men pige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 29. Juli, 2023 Hun ser godt nok nuttet ud. Tak for anmeldelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. Juli, 2023 Nu er annoncen desværre væk, men sådan er det med annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg