Hop til indhold
TDAM

New Hot Brunette In Odense - KLART NEJ!

Recommended Posts

Hej Ero

Det er så 2. gang jeg laver en anmeldelse. Den første var via en anden bruger (pendlerMax) som desværre blev beskyldt for at være en fake anmeldelse af Maria ved Odense S, da brugeren var helt ny. 

Prøver så igen og garantere at dette ikke er fake!

Jeg sad en aften og søgte og falde over Claudia en ny brunette i Odense. Jeg tog kontakt til hende og hun var sød at skrive sammen med. Det lød jo så godt det hele.

"New Hot Brunette In Odense 2 Days here Real Full service Sex wihtout Finish inside pussy megafranks Only Incall"

Jeg fik en aftale i hus og aftalte at mødes med som kunne findes ved Odense C. Vi aftalte følgende som Claudia tilbyder:

"45 min Gfe sex wihtout condom ,bj wihtout condom,69,massage kiss, come in mouth or finish inside pussy ,2 time finish 1500 kr"

Da jeg kommer til stedet går jeg desværre forkert ift. bygningerne...efter lidt tekst billeder og beksrivelser lykkes det mig at finde stedet. Ved ikke præcist hvad klokken var men var nok lidt forsinket ift. aftalte tid. 

Jeg stå udenfor døren i længere tid og Claudia siger jeg bare skal komme ind. Den er dog låst... og jeg står så der fuldstændig eksponeret for alle omkring.. Det er et travlt område.. til sidst får jeg Claudia til at åbne døren og jeg går indenfor. Mit første indtryk er at Claudia er en smuk kvinde. Kønt ansigt. Kroppen kan jeg ikke vurdere. Ingen smil. ingenting.. .nærmest en "skynd dig lad os få dette overstået attitude".

Jeg tilbyder at betale 400kr kontant i DKK og resten via Revolut. Det lykkes efter nogen bøvlen og vi var klar. Jeg bemærker hvordan Claudia kommandere rundt beder mig komme over ved siden af hende. Hun siger så.. 30 min. og jeg siger at vi aftalte 45 min.. Hun siger så at hun skal i byen. Tænker da ok. Hun siger så også at jeg ikke må komme i munden på hende.. ok.. jamen? det reklamere hun jo med? nåh tænker jeg så.. det går nok.

Jeg er en person som af og til kan finde på at tage lidt til næsen og det havde jeg også den aften. Af den grund bruger jeg af og til en penisring for "sikre" at jeg kan få den op og stå. Det første Claudia beder mig om er at tage den af og allerede her bemærke jeg at hun ruller med øjenene. Jeg fortæller så at måske ikke kan få stådreng pga. hvad jeg har taget. Hun begynder da at sutte (uden gummi) hvilket var det værste BJ jeg har oplevet. Ingen sug ingenting. Det var mere et handjob end et blowjob. Jeg siger til Claudia at hun bliver nødt til at sutte for at få den op. Hun siger "Cant operation".. Så.. Claudia siger hun er operereret og der var hellere ingen kys... såå.. hvad hun skriver er ikke lige det hun tilbyder. Efter noget tid med handjob og unden nogen forsøg på at give mig sexsuel ophidselse der gør at jeg kan få den op beslutter vi/hende at vi dropper det. Jeg siger så til Claudia at jeg gerne vil komme igen dagen efter når jeg ikke har noget i blodet og beder hende om at kunne give lidt rabat på sådan et andet først. Hun nævner så en pris på 1100kr og jeg siger ah... "too much.. lets say 500kr". Det siger hun så Ja til. Jeg pakker mine ting.. siger at hun ikke skal brænde mig af og fortæller at vi nu har en aftale. 

På vej hjem skriver til hende igen. At jeg gerne vil forbi hende ved ca. 11 tiden dagen efter. Hun skriver at måske ja på nej. kommer an på om hun er stået op og vi aftaler at jeg skal prøve at skrive ved det tidspunkt. Derudover skriver hun så at det koster 1000kr. Jeg forstår intet og skriver at vi havde en aftale om 500kr. efter lidt forhandling ender vi på 700kr. Dvs. 1 udløsning, sex, bj og 45minutter. Jeg fortæller også Claudia at jeg havde i sinde at skrive om min oplevelse på eroguide.dk og håber at vi kan få en god oplevelse.

Dagen efter ved 10:45 tiden skriver jeg til Claudia og hører om vi havde en aftale.. Jeg hører intet.. Jeg var her tæt på at skrive denne beskrivelse og lave opslaget... Klokken blive ca. 13. da Claudia skriver. Hun er er lige stået op og vi aftale at jeg skal komme forbi. Det gør jeg ca ved. 15 tiden. 

Nu vidste jeg præcist hvor det var.. så bøvlede ikke med P-plads eller manglende indsigt i lokationen. Står foran døren.. banker på. skriver.. Claudia skriver jeg skal komme ind. Døren er låst! som først gang... jeg står endnu engang der eksponereret.. efter noget tid åbner claudia døren og jeg går indenfor. Hun ser ikke glad ud.. hendes attitude og hele stemning.. alt var galt. Vi går på værelset Claudia var ikke til at få fat i. Hun ligende en som lige var stået op. morgen sur.. håret stod til alle sider. havde absolut ikke gjort noget som helst ud af sig selv. På værelset snakker spørger jeg venligt ind til om hun havde en god bytur..Hun virker ligeglad.. og har travlt med at kigge på sin tlf. Hun skynder så på mig og beder om pengene.. wow siger jeg.. "relax man.. you will get your money.". Alle lamper lyser nu! Jeg tager mit tøj af og ligger endnu engang i sengen... Claudia ruller med øjenene.. stemning er helt galt, attituden.. Efter endnu et handjob.. 1-2 min. spørger jeg claudia.. "do you event wanna do this?"

Jeg ved ikke om claudia forstod alt. Spørger igen. "Do you even wanna have sex?" Claudia siger nej.. Ok jeg beder hende stoppe.. det her kunne jeg simpelthen ikke.. det ville jeg ikke betale for.. Siger til Claudia at vi stopper og beder Claudia give mig mine penge igen. 

Jeg siger til Claudia.. at hun kan beholde de 100kr for dette. Claudia siger.. du får 500kr retur. Jeg kigger på hende og ser ikke andet end en pengegrisk østeuropæer. Jeg gad ikke engang tage kampen op om dette. Siger til Claudia.. at man ikke kan drive forretning sådan her.. "Bad service - no customers". Hun siger at jeg er syg i hovedet. Jeg ryster på mit hoved og går..

Dette var uden tvivl den værste oplevelse jeg har haft med en glædespige og jeg har kan klart kun sige NEJ til Claudia! Attituden.. alt er galt! Så dette er min anmeldelse nr. 2.

Den værste oplevelse jeg har haft!

https://annoncelight.dk/showad/379518 

Redigeret af TDAM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...