Hop til indhold

Glidecreme

Featured Replies

Skrevet

Måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men må man godt tage sin egen glidecreme med hvis man besøger en gp?

Sidst jeg besøgte en, fik jeg lidt rejsningsproblemer så jeg har købt den her glidecreme som hjælper mig.

https://www.matas.dk/viamax-maximum-gel-intim-gel-50-ml

Må man godt smøre lidt på og så onanere lidt til den bliver stiv, og så tage kondomet på bagefter?

Hvad plejer de at sige til det?

Skrevet

Det må være op til den GP du besøger, spøg hende FØR du besøger hende , så i får afstemt forventningerne.

Skrevet

Tar du også din egn saks med til frisøren ? 

Skrevet

@Saush jeg er lidt nysgerrig, hvilken effekt har cremen? Hurtigere erektion, længere tid eller noget andet?

Skrevet
  • Author
Happyfeet skrev, for 4 timer siden:

@Saush jeg er lidt nysgerrig, hvilken effekt har cremen? Hurtigere erektion, længere tid eller noget andet?

Jeg syntes at cremen giver mig lidt hurtigere erektion, det er ihvertfald min fornemmelse efter jeg har brugt den i et par dage.

Det er vidst noget med at cremen øger cirkulationen til din bedste ven, men det er ikke et mirakelmiddel, så man skal stadig være i det rigtige humør først.

Redigeret af Saush

Skrevet
Happyfeet skrev, for 11 timer siden:

Kopieret fra produktbeskrivelsen:

Citat

Om produktet

Oplev den naturlige kraft i dette produkt fra svenske Viamax, som kombinerer gammel viden med moderne, højteknologisk laboratorieekspertise.

Ønsker du en mere imponerende erektion, så kan Viamax Maximum Gel være løsningen. Produktets unikke formel stimulerer effektivt blodcirkulationen, hvilket fremmer udholdenhed, kraftigere erektioner og øger lysten.

Øger livets intensitet, glød og kraft, giver effekt med det samme, men de bedste resultater opnås efter tre dage. Anvendes morgen og aften på penis og effekten af gelen øges med antallet af applikationer.
Kondomvenlig.

Det er altså et produkt, der skal bruges på daglig basis, hvis det skal virke efter hensigten..
Skrevet

Jeg har læst beskrivelsen, men var mere interesseret i at høre om effekten fra en som har prøvet produktet

Skrevet
  • Author

Jeg er sådan set mest bekymret for, om gp’en kan finde på at afvise dig hvis du smører lidt på først?

Jeg tror måske at de er bekymrede for om det får kondomet til at glide af..?

lille_peter skrev, for 23 timer siden:

Det må være op til den GP du besøger, spøg hende FØR du besøger hende , så i får afstemt forventningerne.

Det har jeg forsøgt, men de taler vidst ikke særligt godt engelsk dem som jeg har fundet..

Skrevet
Saush skrev, for 5 timer siden:

Det har jeg forsøgt, men de taler vidst ikke særligt godt engelsk dem som jeg har fundet..

Prøv med en dansk pige eller en veletableret udenlandsk pige, så undgår du mange af de bekymringer du skriver om i forskellige tråde pt

Skrevet

Jeg tror helt ærligt i gør det til et lidt større problem end det er. 

Der står til sidst i beskrivelsen at det er kondomvenligt, så ikke noget problem. 

Bestil god tid, tag cremen med og indlægfolderen med beskrivelsen og bed pigen om at massere din pik med cremen som opvarmning/forspil, og vis hende at der står den er kondomvenlig. 

God fornøjelse og god søndag. 

Skrevet
Jernet skrev, for 8 minutter siden:

Der står til sidst i beskrivelsen at det er kondomvenligt, så ikke noget problem. 

Ja, hvis hun stoler på at indholdet ikke er skiftet ud. Tror det er her problematikken kan opstå, lidt på samme måde som med de piger der ikke lader dig tage egne kondomer med. De har ingen kontrol over at det er hvad du påstår det er.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden:

Ja, hvis hun stoler på at indholdet ikke er skiftet ud. Tror det er her problematikken kan opstå, lidt på samme måde som med de piger der ikke lader dig tage egne kondomer med. De har ingen kontrol over at det er hvad du påstår det er.

Arrh, rolig nu. Hvad skulle der være kommet i? Råhypnol virker mig bekendt ikke gennem huden i hænderne. Det er jo ikke en hjemmeblandet drik han forsøger at lokke i hende. 

Til trådstarter: det handler mest om du finder den rigtige GP og spørge hende pænt og ordentlig om hun vil forkæle dig på den måde. 

Hvor i landet vil du besøge piger? Jeg kan måske anbefale en der giver god service og er nem at snakke med om ønsker. 

Skrevet
Jernet skrev, for 3 minutter siden:

Hvad skulle der være kommet i?

Det ved jeg ikke, det er ikke noget jeg bekymre mig om. Jeg bekymrer mig heller ikke om pigerne har prikket huller i deres kondomer, men det betyder ikke at en pige ikke kan bekymre sig om det.

Derfor vil jeg nok være sikker på at få spurgt inden jeg ankommer.

Skrevet

God pointe - altid spørge først, så er det på plads og det kan blive en rigtig god oplevelse for begge. 

..... Troede lige først du sad og var super paranoid inde under din sølvpapirshat, ;):P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.