Guest Aalborg Skrevet 29. December, 2013 Hej Tak for en ny OK oversigt over de enkelte emner. Dog kunne jeg godt tænke mig, at der ud for hvert enkelt foruden startet d........af xxxxxx, at der også bliver plads til en lille markering af, hvornår det enkelte emne er blevet opdateret sidste gang. Det vil i hvert fald hjælpe mig meget.. OG Jeg synes anmeldelse af Thaipiger på Sjælland og i Købehavn af overskueligheds hensyn bør opdeles i 2 separate med en for København og en for øvrige Sjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. December, 2013 Hej Dog kunne jeg godt tænke mig, at der ud for hvert enkelt foruden startet d........af xxxxxx, at der også bliver plads til en lille markering af, hvornår det enkelte emne er blevet opdateret sidste gang. Det vil i hvert fald hjælpe mig meget.. Det står da ude til højre på hver eneste tråd, både tidspunkt og hvem, der svarede. Forstår egentlig ikke hvorfor det vil hjælpe dig, der er jo en klar markering om der er ulæste indlæg både på de enkelte boards og de enkelte tråde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg