Hop til indhold
Guest Aalborg

Sidste tilføjelse

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej

 

Tak for en ny OK oversigt over de enkelte emner.

Dog kunne jeg godt tænke mig, at der ud for hvert enkelt foruden startet d........af xxxxxx, at der også bliver plads til en lille markering af, hvornår det enkelte emne er blevet opdateret sidste gang. Det vil i hvert fald hjælpe mig meget..

 

OG

 

Jeg synes anmeldelse af Thaipiger på Sjælland og i Købehavn af overskueligheds hensyn bør opdeles i 2 separate med en for København og en for øvrige Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

 

Dog kunne jeg godt tænke mig, at der ud for hvert enkelt foruden startet d........af xxxxxx, at der også bliver plads til en lille markering af, hvornår det enkelte emne er blevet opdateret sidste gang. Det vil i hvert fald hjælpe mig meget..

 

 

Det står da ude til højre på hver eneste tråd, både tidspunkt og hvem, der svarede.

 

Forstår egentlig ikke hvorfor det vil hjælpe dig, der er jo en klar markering om der er ulæste indlæg både på de enkelte boards og de enkelte tråde. :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...